Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Sebastian Vettel 2014 végéig meghosszabbította szerződését a Red Bull-lal, az aláírás előtt azonban biztosra akart menni. Maradását olyan kulcsemberek jövőjétől tette függővé, mint amilyen a főtervező Adrian Newey, Vettellel nagyjából egy időben így ötven szakember írt alá új szerződést a csapattal.
"Valóban, a kulcsemberek maradása fontos szempont volt az új szerződésem aláírása előtt, de nemcsak Newey számított" - mondta Vettel az olasz Autosprintnek.
13 éve | G á b o r-- | 3 hozzászólás
Robert Kubica a februári súlyos ralis balesetét követően most először szól rajongóihoz:
"Helló, mindenki, itt vagyok. Sajnálom, hogy csak most lépek veletek kapcsolatba, de inkább vártam addig, amíg végül pozitív híreket is meg tudok veletek osztani. Először is hatalmas köszönetet szeretnék mondani a rajongóimnak, akiknek a támogatása egyszerűen hihetetlen volt a februárban, Olaszországban történt balesetem óta. Szó szerint elárasztottak a levelek, a különböző ajándékok és tárgyak és úgy tűnik, hogy ez az áramlat nem lassul.
|
|
13 éve | [Törölt felhasználó] | 6 hozzászólás
F1 tabella 2011 Pilóták
P | Versenyző | Σ | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. |
A neves és elismert ESPN amerikai
sportcsatorna nyilvánosságra hozott egy kereseti kimutatást, melyben 182
ország legjobban fizetett sportolói szerepelnek.
A listán 114
futballista, 18 kosárlabdázó, 12 baseballjátékos, 6 autóversenyző, 5-5
golfozó, 1 amerikai futball-játékos, 1 jégkorongozó, 4 krikettjátékos, 3
ökölvívó, 3 atléta, 2-2 rögbis, 2 teniszező, 1-1 tollaslabdázó, 1
szumós, 1 vitorlázó és 1 motorversenyző szerepel.
A holland Rodac International nevű vállalat pneumatikus berendezések gyártásával, illetve kereskedelmével foglalkozik, és immár a Forma-1-es Team Lotus istálló első számú beszállítója is.
A támogatói szerződés értelmében a következő három évben a Rodac biztosít szerszámokat, illetve garázsfelszereléseket az angol-maláj istállónak. A kontraktus első lépéseként a Rodac logója megjelenik a Team Lotus sajtóközleményeiben, internetes portálján és a csapat garázsaiban is.
Teljesen összekeveredtek a stratégiák a Kínai Nagydíjon, amely a szezon eddigi legizgalmasabb futamát hozta. Először kapitulált a Red Bull, a rajt előtt műszaki gondokkal küszködő Lewis Hamilton nyerte a versenyt Sebastian Vettel és a fantasztikus felzárkózást produkáló, a 18. helyről indult Mark Webber előtt.
Rémálomszerűen indult a Kínai Nagydíj a McLaren számára, Lewis Hamilton a rajtrácsra menet műszaki hibát észlelt autóján, ezért azonnal visszatért a bokszba.
13 éve | G á b o r-- | 0 hozzászólás
Q1
A Q1 elején Pérez vette át a vezetést 1:37.585-tel, a hetedik percben Alguersuari követte őt az élen 1:36.156-tal. Vettel az edzés felénél állt az élre 1:35,891-el, nem sokkal később már 1:35.674-re javított.
Végül az időmérő első etapjának végén Rosberg lett az első 1:35.272-vel, Petrov (1:35.370) és Alonso (1:35.389) előtt. Hatalmas meglepetésre Mark Webber 1:36.469-as ideje arra sem volt elég, hogy a Q2-be kvalifikálja magát. Az ausztrál vesztét az okozta, hogy kemény keverékű gumin küldték ki, pedig hatalmas különbség volt az időeredményekben a kemény és a lágy keverék között.
13 éve | G á b o r-- | 0 hozzászólás
Nem minden Forma-1-es pilóta olyan óvatos Kínában, mint a Ferraris Fernando Alonso. A keleti országban egészségriadó van – a szmog-riadó mellett - érvényben, miután a szervezők, hivatalosan is figyelmeztették a csapatokat a Japán katasztrófa okozta radioaktív sugárzás okozta veszélyekre, valamint az állatok húsában található túlzott szteroid adalékokra.
A Clenbuterol egy teljesítménynövelő drog, ami derékba törte a spanyol biciklis, Alberto Contador pályafutását is, aki mellesleg Alonso jó barátja.
Szombaton alaptőke emelésben egyezett meg a Hungaroring Zrt. egy soron kívüli közgyűlésen. A társaság fő feladatának számít a Formula-1-es Magyar Nagydíj megrendezése, melyre 2016-ig van jogosultsága a legutóbbi, Formula One Management-el (FOM) kötött kontraktus alapján, és az is köztudott, hogy Bernie Ecclestone egyik kedvenc helyszínének számít a mogyoródi.
A hivatalos közleményben ez áll: „Magyar Állam képviseletében a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt., az A.
Afféle válságtanácskozást tartott a Ferrari a Maláj Nagydíj után, Stefano Domenicali csapatfőnök, Aldo Costa technikai igazgató és Pat Fry (képünkön) főmérnök is Maranellóba utazott a szepangi hétvégét követően. Döntő lesz a Ferrari további fejlesztései szempontjából a hétvégi Kínai Nagydíj eredménye, a szakemberek ráadásul már sejtik, miért nem tart ott a csapat, ahol kellene.
"A lehető leghamarabb rá kell jönnünk, hogy a pályán mutatott teljesítményünk miért marad el a szélcsatornás szimulációktól" - jelentette ki Domenicali.
13 éve | G á b o r-- | 0 hozzászólás
Sebastian Vettel és Fernando Alonso két teljesen különböző karakter, egy kínai határőrnek mégis sikerült összekevernie őket a sanghaji repülőtéren. A Red Bull-osok nagy része az MH388-as járattal érkezett Kuala Lumpurból Sanghajba, ahogy ilyenkor lenni szokott, a hatóságok kiemelt figyelemmel fogadták őket.
Csakhogy az egyik határőr nem ismerte fel a szőke hajú Vettelt, "Fernando! Fernando Alonso!" kiáltással üdvözölte. A német csapattársa, Mark Webber rögtön vette a lapot, és odaszólt a világbajnoknak: "Gyerünk Fernando, te jössz!" Ha Vettel a Kínai Nagydíjat is megnyeri, beállítja Ayrton Senna, Nigel Mansell és Michael Schumacher rekordját, korábban ők kezdtek három futamgyőzelemmel egy-egy szezont.
A Második szabadezés eredménye.
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m37.688s 34 kör
2. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m37.854s + 0.166 22
3. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m37.935s + 0.247 31
4. Nico Rosberg Mercedes 1m37.943s + 0.255 34
5. Michael Schumacher Mercedes 1m38.105s + 0.417 29
6. Felipe Massa Ferrari 1m38.507s + 0.819 36
7. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m38.735s + 1.047 35
8.
Az esőmentes Maláj Nagydíjat végig vezetve Sebastian Vettel nyerte meg Jenson Button és Nick Heidfeld előtt, pedig a KERS nem működött tökéletesen a Red Bulljában. Alonso koccant Hamiltonnal, Petrov hatalmasat ugratott, és kiesett a kormánya.
Száraz időben kezdődött a futam. Vettel simán maradt az élen, Nick Heidfeld hatalmasat rajtolva a hatodik helyről a második helyre jött föl az első kanyar külső ívén, de Petrov is sok pozíciót nyert mögötte. Webber visszaesett harmadikról tizediknek a nem működő KERS miatt, szinte mindenki körbeautózta a rajtnál. Csak Kobajasit tudta visszaelőzni az első körben.
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m34.870s
2. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m34.974s + 0.104
3. Mark Webber Red Bull-Renault 1m35.179s + 0.309
4. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m35.200s + 0.330
5. Fernando Alonso Ferrari 1m35.802s + 0.932
6. Nick Heidfeld Renault 1m36.124s + 1.254
7. Felipe Massa Ferrari 1m36.251s + 1.381
8. Vitaly Petrov Renault 1m36.324s + 1.454
9.
Fernando Alonso
A mai
napon kissé küzdöttünk az autó egyensúlyával. Kipróbáltunk néhány
beállítással kapcsolatos változtatást és elvégeztünk pár aerodinamikai
tesztet is délelőtt. Ezek jól mentek.
Természetesen tudjuk, hogy
dolgoznunk kell ma este, keresve azt, hogy hol tudunk javítani az
autónkon, hogy az versenyképesebb legyen holnapra.
Úgy vélem,
hogy egy nagyon érdekes hétvége vár ránk. Nagyon érdekes lesz holnap az
időmérő, addig a verseny mindenki számára nehézségekkel kecsegtet.
1. Mark Webber Red Bull-Renault 1m36.876s 24 kör
2. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m36.881s + 0.005 30
3. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m37.010s + 0.134 23
4. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m37.090s + 0.214 30
5. Michael Schumacher Mercedes 1m38.088s + 1.212 26
6. Felipe Massa Ferrari 1m38.089s + 1.213 31
7. Nico Rosberg Mercedes 1m38.565s + 1.689 25
8.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás