Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Formula–1 előtt
Nico Rosberg autóversenyző családba született, hiszen édesapja Formula–1-es világbajnok volt. Hat évesen ült először gokartba és 11 éves korától versenyzett. 2000-ben második helyezett lett a Forma-A gokart Európa-bajnokságban. Ezzel egy időben néhány Forma-Super A futamon is részt vett. 2002-ben váltott autókra a német Forma-BMWsorozatban és rögtön meg is nyerte a bajnokságot. Még ebben az évben (mindössze 17 évesen!) lehetőséget kapott a Formula–1-esBMW-Williams csapattól, hogy tesztelje autójukat, s ezzel Nico Rosberg lett a legfiatalabb versenyző, aki valaha Formula–1-es autót vezetett.
|
|
Tudom hogy semmi köze a forma1hez de nagyon szeretném ha csatlakoznátok a közösségemhez A SÍUGRÁST IMÁDÓK KÖZÖSSÉGÉHEZ!!!!!
Itt egy kis ízelítő a klubból:
Immáron hivatalos, a hétszeres világbajnok legenda, Michael Schumacher jövőre visszatér a Formula-1-be, és a Mercedes gyári csapatának a versenyzője lesz.
A német rekorder nem bírta ki, és ismét történelmet akar írni. Cél, a nyolcadik világbajnoki cím.
Rajongók milliói ünnepelhetnek most könnyes szemmel. Németországban ismét kitört a „Schumi-láz”, ami talán nem is meglepő.
Gyakorlatilag 2006 óta téma Schumacher visszatérése a Formula-1-ben.
A Forma-1 szereplői rengeteget szerepelnek a médiában.A nyilatkozatokban érdekes mondatok is elhangzanak.Ezekből válogattam a teljesség igénye nélkül.
"Az a szorongás ami érzel akkor amikor 320 km/h száguldasz egy egyenesben semmi ahoz képest mikor a gyermekeddel történik valami. (Damon Hill)
"Na igen de én le akarom győzni a másik 5 anyaszomorítót is!"-Kimi Raikkonen szavai mikor első versenyén 6. lett és az ujságíró méltatta ezért.
"Kemény világ ez!Amikor kamerák vannak az autó és a pálya körül és minden mozdulatodat figyelik.A fékezéstől a gázadáson át a legapróbb kormánymozdulatig és elemzik is azokat.Nincs hova elbújnod teljesítened kell!" (Bill Murray)
"Semmi sem lehetetlen kivéve a Toyotánál." (Ralf Schumacher)
"A legnagyobb baj az hogy minden versenyre hoznak 10 gyönyörű lányt és a verseny végén mindíg elviszik őket!"-Sebastian Vettel válasza arra a kérdésre mi a legnagyobb gond a Red Bullnál.
Spanyol sajtóértesülések szerint az újonc Campos Meta Team súlyos anyagi problémákkal küzd, könnyen lehet, hogy 2010-ben csak néhány futam erejéig tudnak rajthoz állni a Formula-1-ben. Legrosszabb esetben törlik a projektet, aminek Bruno Senna, a csapat brazil versenyzője örülne a legkevésbé.
A Campos azon csapatok között szerepel, melyek jövőre újonc gárdaként autókat indítanak a Formula-1-ben. Adrian Campos csapatáról már korábban is olyan hírek láttak napvilágot, miszerint komoly anyagi problémákkal küszködnek, és el fogják adni 2010-es nevezésüket egy másik, első körben elutasított gárdának.
14 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás
A Scuderia Ferrari "egyértelművé" tette, hogy Kimi Räikkönen-nek a spanyol Santander bank érkezése miatt kellett idő előtt távoznia a csapattól. A Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo enyhe célzást tett arra, hogy a finn „Jégember” valóban az új támogató miatt nem maradhatott.
Akárcsak Felipe Massa, Kimi Räikkönen szerződése is 2010 év végéig szólt a Ferrarinál. Kisebb meglepetésre a kontraktus, ha közös megegyezéssel is, de felbontották a finnel, mivel Fernando Alonso idő előtt érkezett a csapathoz.
14 éve | [Törölt felhasználó] | 2 hozzászólás
14 éve | [Törölt felhasználó] | 1 hozzászólás
A leítrakban megpróbálom bemutatni a jövőre bemutatkozó négy új csapatot.
A Lotus F-1 Team.
A jövőre bemutatkozók közül a Lotus a legismertebb név ,mert 1958-tól 1994-ig már résztvettek a Forma-1-ben, és jelentős sikereket értek el.
-Név:Lotus Formula One Team
- Székhely:Hingham,Norfolk,Egyesült királyság,Sepang Malajzia
-Csapatvezetők:Tony Fernandez és Riad Asmat
-Technikai igazgató:Mike Gascoyne
-Versenyzőik:Jarno Trulli és Heikki Kovalajnen
-Tesztpilóta:Fairuz Fauzy
A csapatot a Cosworth látja el motorokkal ,az autó a törésteszteken átment a szélcsatornában a kasztnit is tesztelték már.A csapat jelentős Malajziai befektetőkkel bír így anyagi téren nincs akadálya a sikeres visszatérésnek.
Azt minden F-1 rajongó tudja hogy Bruno a legendás Ayrton Senna unokaöccse,de honnan jön ,és merre tart az ifjú tehetség?
-Az első ellenfél Ayrton!
Bruno Ayrton bátorítására ült be annak régi Go-Kartjába,és szorgalmasan gyakorolni kezdett.Több alkalommal versenyeztek egymással, és Bruno nem is egy alkalommal legyőzte bajnok rokonát.Ezekben az időkben hangzott el a ma már legendássá vált mondat Ayrtontól:"Ha úgy gondolják hogy jó vagyok,akkor várják csak ki amíg láttják unokaöcsémet Brunot versenyezni."A 94-ben bekövetkezett tragédia után Brunot a család eltiltotta a versenyzéstől.
Jövőre megszűnik a tankolás a Forma-1-ben ,és mint minden szabálymodósítás ez is megosztja a rajongókat.
Egy eddig sokmindent befolyásoló taktikai elem szűnik meg a tankolás tiltásával.Az edzéselsőséget nem kizárólag az döntött el ,hogy ki hogy állította ba autóját, és hogy tudása mire volt elég adott pályán.Nagyon értékes tizedeket lehetett nyerni a könnyebb autó vállalásával ,és egy korai box látogatással a versenyen.A jövő évi szezonban ennek vége minden autó az edzésen "üres" tankkal fut,míg a versenyen mindenki tele tankkal indul.Az autók fogyasztása döntő jelentőségű lesz,mert aki kevesebb üzemanyagból megtudja futni a versenyt,az jelentős előnyt élvezhet.A nagyobb üzemanyagterhelés kihat az autó egyensúlyára,a fékekre,és végül de nem utolsósorban a gumikra is.A Brigestone már készül az új kihívásokra,és új gumikomponensek kidolgozásán fáradozik.A hátsó kerekek szélesebbek lesznek,mert a pilóták panaszkodtak az autó tapadásának hiányára a hátsó kerekeknél.Ami annak is köszönhető volt hogy az első szárny nagyobb lett,míg a hátsó keskenyebb.Hogy milyen versenyekre számíthatunk tankolás nélkül???Akik láttak már tankolás nélküli futamot azok tudják hogy mire is lehet számítani.Akiknek még nem volt szerencséjük azoknak remélhetőleg nem okoz majd csalódást a tankolás elmaradása.
14 éve | [Törölt felhasználó] | 1 hozzászólás
Kedves Tagtársak!
Kothencz Mária vagyok, és az a megtiszteltetés ért, hogy vezethetem ezt a közösséget.
Magamról annyit, hogy ezen kívül még a Forma1 rajongók és a Fernando Alonso szurkolók közösségét vezetem. A rajongók közössége inkább az ismeretterjesztést tűzte ki céljául, míg a szurkolói oldal a pilóta szemszögéből kíséri figyelemmel az eseményeket.
Ez az oldal továbbra is a "fan" jelleget viszi tovább, de sajnos egy negatív dologról szót kell most ejtenem.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás