Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Afféle válságtanácskozást tartott a Ferrari a Maláj Nagydíj után, Stefano Domenicali csapatfőnök, Aldo Costa technikai igazgató és Pat Fry (képünkön) főmérnök is Maranellóba utazott a szepangi hétvégét követően. Döntő lesz a Ferrari további fejlesztései szempontjából a hétvégi Kínai Nagydíj eredménye, a szakemberek ráadásul már sejtik, miért nem tart ott a csapat, ahol kellene.
"A lehető leghamarabb rá kell jönnünk, hogy a pályán mutatott teljesítményünk miért marad el a szélcsatornás szimulációktól" - jelentette ki Domenicali. "Ha ezt a rejtélyt megfejtettük, könnyebben változtathatunk a fejlesztési irányon." Néhány évvel ezelőtt vezették be azt a szabályt a Forma-1-ben, hogy a csapatok maximum hatvan százalékos méretarányú modelleket tesztelhetnek szélcsatornában. A Ferrari csak 2010-től, vagyis az idei szezonra készülődve élt a lehetőséggel, addig 50 százalékos méretarányú modelleket tesztelt.
Úgy tűnik, hogy a nagyobb méretarányra való váltás nem egészen úgy sült el, ahogy a csapat szerette volna. Ausztráliában és Malajziában is gyorsan kiderült, hogy az előzetes szimulációs adatok nem sokat érnek, így mindkét hétvégén aerodinamikai tesztekkel teltek a pénteki szabadedzések, amely természetesen értékes időt vett el a beállítási feladatoktól.
"Nincs pánik a Ferrarinál" - nyugtatta meg a rajongókat Felipe Massa. "Tudjuk, hogy pánikkal nem érünk el semmit. Most közös, kemény munkára van szükség, hogy megoldjuk problémáinkat és amint lehet, jobb eredményeket érjünk el."
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!