Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Michael Scumacher helyettesíti a múlt héten a Magyar Nagydíjon koponyasérülést szenvedett Massa-t a négy hét múlva megrendezésre kerülő Európa Nagydíjon. A hétszeres világbajnok meg is kezdi a felkészülést, azonban egy alapos orvosi vizsgálaton is át kell esnie a verseny előtt.
Mint mondja: "Habár igaz, hogy számomra a Forma-1-es fejezet már egy jó ideje teljes mértékben lezárult, az is igaz, hogy a csapathoz fűződő lojalitásomat nem tudom kizárni ebben a szerencsétlen helyzetben.
Azért ezek a fiúk nagyon kemények!
Bizonyára tisztában vannak vele, hogy az a száguldás milyen veszélyeket rejt magában, és mégis újra, meg újra versenybe szállnak. Nemcsak az a veszély, hogy egymáshoz ütköznek, hogy kisodródhatnak, de milyen nagy bajt okozhat, egy lehulló autóalkatrész, mint ez a közel egy kg-os rugó, vagy egy pályára befutó kutya, macska, szarvas..Félelmetes! Ahogy Alonso kereke elszállt az is elég ijesztő volt. Persze tudom, hogy ez is benne van a pakliban, midegyik sportnak, és a mindennapi életnek is megvannak a veszélyei.
|
|
15 éve | Pákainé Kati | 0 hozzászólás
Kíváncsi vagyok, hogy a Magyar Nagydíjon viselni fogja-e a Willams istálló tagjai formaruhájukat? Magyarországon ugyanis, amikor még nem létezett a Hungaroring, egy magyar család Kortyéék sportruházati családi vállalkozásukban levédették a Williams márkanevet, mondván, hogy a családban mindenkit Vilmosnak hívtak.
Ezt később a Williams Grand Prix Engineering Ltd megtámadta, de a Magyar Szabadalmi hivatal a csapat bejegyzését törölte. Ezt megerősítette a Fővárosi Bíróság is, eszerint ezt a logot Magyarország területén ruházati termékeken csak Kortyéék használhatják.
15 éve | Béla Lajos | 0 hozzászólás
Van ugyebár a Formula 1- nek egy jól bejáratott, jól ismert logója, ami egy egymásba szerkesztett F betűből és egy egyesből áll. Ezzel nincs is baj, amíg nem kezdjük tovább bonyolítani, és mondjuk az egyes mellé pakolni az aktuális verseny nevét. De még ezzel sem lenne komoly probléma, ha azt a szerencsétlen versenyt nem éppen ING Magyar Nagydíjnak hívnák, ami így egyben bizony már félreértésekre adhat okot.
15 éve | Tóth Tibor | 0 hozzászólás
Az 1986-os átadáskor a pálya hossza 4,013 km volt. Egy évvel később némileg átalakították egy kanyarkombináció átvágásával, így gyorsabb lett a pálya és csökkent a hossza 3,968 km-re. 2003-ban hosszabb célegyenest kapott, így ma 3,381 km egy kör.
A verseny hossza 1986 éa ’88 közt 76, 1989-2033 közt 77, azóta pedig 70 kör, ez 306 km és 630 métert jelent. A körrekordot a mai napig Michael Schumacher tartja, aki 2004-ben 1:19.071-et ment.
A Red Bull a Brit és a Német Nagydíjakon tarolt, addig a Brawn a gumik kopása miatt tojásokon lépdelt. Button aki amúgy is a lágy vezetési stílusáról híres, már nagyon várja a Magyar Nagydíjat, hisz a hőség az ő kezére játszhat. Meleg, száraz idő várható, pénteken 35, szombat és vasárnap 25-30 fok. Bár Jenson az első győzelmét az esős Hungaroringen aratta, most mégis a hőségre vágyik.
"A Nagyar Nagydíj az egyik kedvencem, úgy meg főként, hogy végre normális nyári idő is lesz itt végre.
A 3 újonnan belépő csapatnak a híres brit manufaktúra szállítja a motort. Elterjedt a hír miszerint a Cosworth nem képes az elvárt teljesítményt nyújtani, a cég kategórikusan cáfolja.
"Mi javasoltuk a 18 ezres limitet, hogy ebben a kérdésben garantáltan ne legyen konfliktus a többi csapattal" – mondta a vezérigazgató.
"Biztosak vagyunk abban, hogy a motor még így is versenyképes lesz az első pillanattól fogva, fejlesztését ugyanis a lehető leghamarabb elkezdtük.
A Torro Rosso bejelentette, hogy Jaime Alguersuari veszi át az azonnali hatállyal elbocsájtott Sebastien Bourdais helyét a csapatban. Az új pilóta minden idők legfiatalabbaként megnyerte a Brit Forma-3 sorozatot, idén pedig a World Series by Renault-ban jeleskedett. Új rekord is fog a nevéhez kapcsolódni, itt Magyarországon vasárnap 19 éves és 125 napos lesz, amivel az F1 történetének legifjabb versenyzőjévé is válik.
"Szeretném megköszönni a lehetőséget a Red Bullnak! Amióta csak versenyezni kezdtem, ez volt az álmom, most pedig megvalósul. Tisztában vagyok vele, hogy nagyon nehéz dolgom lesz, a Forma-1-be lépés sosem könnyű, az idény közepén belépni még nehezebb, tesztelés nélkül pedig különösen nehéz" - mondta az ifjú rekorder.
Múlt pénteken Magyarországon járt Sebastian Loeb, a rally fenegyereke, hogy egy Forma-3000-es autót teszteljen. A világbajnok a magyar pályát tanulta, ugyanis felmerűlt, hogy ő helyettesíti Sebastien Bourdais-t, akit hétfőn kirúgott a Torro Rosso csapat. Sebastian két napot töltött Mogyoródon és a L’Equipe-nek azt nyilatkozta, hogy szívese beugrana, de az F1-es versenytáv még túl megeröltető neki. A csapata a gyári Citroen gárda nem támogatta a gyors váltást, de a szezon vége után elengednék.
Dupla dobogós helyezéssel végzett az élen a Red Bull csapat az idei Német nagydíjon, míg a Brawn GP-k valami elképesztően látványos kínlódással az 5.-6. helyen végeztek. Pedig lehetett volna sokkal jobb is. Mark Webber szerezte meg a Pole-tg, maj d egy hihetlen izgalmas versenyen, megterhelve egy jogos bux utca áthajtásos büntetéssel megszerezte élete első F1 győzelmét. Garatulálok! Monaco után a Ferrari is dobogóra állhatott Massa jóvoltából, Kimi a hidraulika hibája miatt kiesett.
Az ötszörös rali világbajnok álítólag a Forma1-be készül. A Toro Rosso csúnyán teljesítő pilótájának, Sebastien Bourdaisnek a helyére állítólag Sebastien Loeb megy.
Bourdais távózása nem biztos még, de ez a hír nem elképzelhetetlen, mert a francia versenyző nem teljesít valami jól. Az idei verseny felénél járva még csak 2 pontot sikerült szereznie, és lehet, hogy a mai Német nagydíj az utolsó futama.
Mivel Sebastien Bourdais távózása már-már biztos, elindultak a találgatások, hogy ki jön a helyére.
Miután Button Silverstone-ban csúnyán leszerepelt, a Brawn GP összekapja magát a német pályán. "Kedvez a pálya az autónknak, kihozza erősségeit" –mondta a csapat tulajdonosa. "Több új aerodinamikai elemet hozunk Silverstone-ból, ezeket nem használtuk nehézségeink miatt, de jön egy-két alkatrész a szokásos fejlesztési munkából is. Szeretnénk jól szerepelni a Mercedes hazájában."
Button viszont óvatosságra int.
"Trükkös pálya a Nürburgring, de két kulcsfontosságú tulajdonsága is kedvez nekünk.Viszonylag lassú, sok közepes sebességű kanyarral, amelyek a BGP 001 egyik erősségének számítanak.
15 éve | Álló Sándor | 0 hozzászólás
A Forma1-es csapatok az első, jövő évi szabályokat megbeszélő üléséről ma kivonultak.
A FOTA nyilatkozata szerint azért hagyták el az ülést, mert Charlie Whiting, a FIA képviselője szembesítette őket azzal, hogy mégsem érvényes még a nevezésük a 2010-es VB-re, ezért szavazati joguk nincs a szabályok meghozatalát illetően.
Nem tudom, volt-e mostanában olyan hét, hogy valami botrány nem lett volna. Az biztos, hogy bár úgy tünt, sikerült megegyezni és nem alapítanak egy új sorozatot a csapatok, továbbra is látszik, hogy a FOTA és a FIA között még nem rendeződtek a dolgok és már tényleg nem tudni (én legalábbis nem tudom), mi van a háttérben.
Jacques Villeneuve újra szeretne Forma1-es pilóta lenni. A 97-es világbajnok érdeklődédét ismét felkeltette a Forma1.
Villeneuvenek nagyon tetszenek az új szabályok, szigorítások, úgy mint a tankolási és teszt tilalom, slick gumik használata. Szerinte ettől visszatér az emberi tényező a sportba, és ezért újra keresi a lehetőséget, hogy a királykategóriában lehessen.
Holnap asztalhoz ülnek a FOTA tagjai és az új csapatok képviselői. A pletykák szerint a F-1-es csapatok szervezete (FOTA) vizsgálatot kezdeményezett az új csapatok kiválasztását illetőleg, ennek ellenére tárgyalásba kezdenek a három új belépővel, az USF1, a Campos és a Manor GP csapatokkal. Bár a FOTA kizárta a tagjai közül a Williams-et és a Force India-t, mégis ott lesznek az asztalnál, arról, hogy ez azt jelenti-e, hogy visszaveszik őket a szervezetbe, egyenlőre nem nyilatkozik senki.
15 éve | Álló Sándor | 0 hozzászólás
Az utóbbi hónapokban több olyan hírt is hallottunk, amely azt mutatja, hogy valami nem stimmel a Forma1-ben.
Nem telt el túl sok idő a legutóbbi vitavihar óta, mikor is a FOTA azzal fenyegette meg komolyan a FIA-t, hogy kiszáll a Forma1-ből, és létrehoznak egy saját sorozatot. A történet vége végül az lett, hogy Max Mosley FIA elnök bejelentette, távozik az év végén, és a tervezett szigorításokat nem vezetik be.
A legfrissebb botrány Bernie Ecclestone interjúja.
15 éve | Álló Sándor | 10 hozzászólás
Az elmúlt napokban egy spanyol lap arról számolt be, hogy Alonsot a Ferrari leszerződtette 5 évre.
A hírre természetesen minden forma1-es hírportál rákattant. Annak valódisága továbbra sem tiszta. A ferrari cáfolja a hírt, miszerint 5 évre hozzájuk csatlakozik. A szerződés lehetősége nem csak Alonso miatt fontos, hanem Kimi Raikonnen és Felipe Massa miatt is, hiszen ha Alonso valóban az olasz gárdához jön, akkor egyiküknek mennie kell.
15 éve | Tóth Tibor | 0 hozzászólás
Miután nyilvánvalóvá vált, hogy idén a bajnok csapat nem törhet ki a közép mezőnyből, inkább a következő szezonra koncentrálnak.
"Bízom benne, hogy a következő futamokon javul még a teljesítményünk, de tesztelés nélkül nagyon nehéz - ha nem lehetetlen - drasztikusan változtatni az autón."
Luca di Montezemolo, a Ferrari elnöke szerint a nem egyértelmű szabályok miatt vannak lemaradva, sőt a KERS is csak bajt okozott, ezért nem is foglalkoznak vele többet.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás