Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
|
|
14 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás
Egy kör a Hungaroringen Kiss Pál Tamással, a HELL Racing Team Formula-Renault versenyzőjével
„A tizenegyes kanyar a kedvencem!“
Amikor pár héttel ezelőtt egy magyar fiú 16 előzést mutatott be a World Series by Renault rendezvény keretein belül a mogyoródi aszfaltcsíkon, és az utolsó helyről rajtolva végül a 9. helyen végzett a Renault-2000-es kategória Európa Kupa futamán. A 19 éves magyar reménység vállalkozott arra, hogy autóban ülve bemutatja a magyar pályát.
Vasárnap, 2010. augusztus 1.
Kapunyitás 07:00-kor | ||
08:30-09:00 | Formula BMW | második verseny (13 kör vagy 25 perc) |
09:25-10:00 | GP 3 | második verseny (16 kör vagy 30 perc) |
10:35-11:25 | GP 2 | második verseny (28 kör vagy 45 perc) |
11:45-12:20 | Porsche Mobil 1 Supercup | verseny (14 kör vagy 30 perc) |
12:30 | Formula 1 | versenyzői parádé |
12:45-13:15 | Formula 1 | rajtrács ünnepség |
13:46 | Nemzeti Himnuszok | |
14:00-16.00 | Formula 1 Magyar Nagydíj | verseny (70 kör vagy 120 perc) |
Szombat, 2010.
1. Vettel Red Bull-Renault 1:15.152 1:14.249 1:13.791
2. Alonso Ferrari 1:14.808 1:14.081 1:13.793
3. Massa Ferrari 1:15.216 1:14.478 1:14.290
4. Webber Red Bull-Renault 1:15.334 1:14.340 1:14.347
5. Button McLaren-Mercedes 1:15.823 1:14.716 1:14.427
6. Hamilton McLaren-Mercedes 1:15.505 1:14.488 1:14.566
7. Kubica Renault 1:15.736 1:14.835 1:15.079
8.
Német Nagydíj
A második szabadedzés végeredménye
Hely | Versenyző | Csapat | Köridő | Hátrány | Kör |
---|---|---|---|---|---|
1 | Fernando Alonso | Ferrari | 1:16.265 | 35 | |
2 | Sebastian Vettel | RBR-Renault | 1:16.294 | 0.029 | 26 |
3 | Felipe Massa | Ferrari | 1:16.438 | 0.173 | 37 |
4 | Mark Webber | RBR-Renault | 1:16.585 | 0.320 | 40 |
5 | Nico Rosberg | Mercedes GP | 1:16.827 | 0.562 | 32 |
6 | Michael Schumacher | Mercedes GP | 1:16.971 | 0.706 | 20 |
7 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 1:17.004 | 0.739 | 10 |
8 | Robert Kubica | Renault | 1:17.009 | 0.744 | 37 |
9 | Rubens Barrichello | Williams-Cosworth | 1:17.056 | 0.791 | 37 |
10 | Nico Hulkenberg | Williams-Cosworth | 1:17.204 | 0.939 | 44 |
11 | Kamui Kobayashi | BMW Sauber-Ferrari | 1:17.336 | 1.071 | 44 |
12 | Vitaly Petrov | Renault | 1:17.547 | 1.282 | 35 |
13 | Pedro de la Rosa | BMW Sauber-Ferrari | 1:17.573 | 1.308 | 39 |
14 | Adrian Sutil | Force India-Mercedes | 1:17.701 | 1.436 | 38 |
15 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 1:17.739 | 1.474 | 36 |
16 | Vitantonio Liuzzi | Force India-Mercedes | 1:17.871 | 1.606 | 33 |
17 | Sebastien Buemi | STR-Ferrari | 1:18.147 | 1.882 | 45 |
18 | Jaime Alguersuari | STR-Ferrari | 1:19.327 | 3.062 | 48 |
19 | Timo Glock | Virgin-Cosworth | 1:19.553 | 3.288 | 30 |
20 | Jarno Trulli | Lotus-Cosworth | 1:20.008 | 3.743 | 34 |
21 | Lucas di Grassi | Virgin-Cosworth | 1:20.106 | 3.841 | 31 |
22 | Heikki Kovalainen | Lotus-Cosworth | 1:20.377 | 4.112 | 37 |
23 | Bruno Senna | HRT-Cosworth | 1:21.988 | 5.723 | 37 |
24 | Sakon Yamamoto | HRT-Cosworth | 1:23.066 | 6.801 | 37 |
2010-es Német Nagydíj | |
Az évad
11. versenye a 19-ből a 2010-es Formula–1 világbajnokságon. |
|
Verseny adatok | |
Dátum | 2010. július 25. |
Hivatalos elnevezés | Großer Preis Santander von Deutschland |
Helyszín | Hockenheimring, Hockenheim, Németország |
Versenypálya | 4.574 km |
Táv | 67 kör, 306.458 km |
14 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás
Az Európa Nagydíjat követően számos kritika érte a biztonsági autós
szabályokat, miután több versenyző is hátrányos helyzetbe került a
safety car pályára lépése miatt. A futam után néhány érdekes javaslat
érkezett arra, hogy a jövőben hogyan lehet elkerülni az ilyen eseteket
és többek között felmerült annak lehetősége is, hogy a felvezetőautó
pályán tartózkodása során a boxutca végig zárva marad.
Az új előírás révén mindenki megőrizhetné a pozícióját, mindössze a
különbségek csökkennének az egyes riválisok között.
Szombaton nyílik Budapesten a „Formula One™ – Versenyben a technológiával” című kiállítás, melyen az LG jóvoltából az 1950 és 2006 közötti időszak ikonikus versenyautóit tekinthetik meg az érdeklődők.
Az eredeti versenyautók mellett a kiállítás látogatói Formula-1-es relikviákat és filmritkaságokat tekinthetnek meg, valamint a csúcstechnológia részeként bemutatásra kerülnek a szponzor, vagyis az LG termékei is.
A kiállítás Anglia, Finnország, Japán és Új-Zéland után az LG Electronics jóvoltából idén hazánkba érkezett „Formula One™ – Versenyben a technológiával” címmel.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás