Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Chat a Network.hu tagoknak gyere te is.
Szólj networkos ismerősseidnek hogy létezünk.
Ezt a linket küldd tovább nekik ugyanis innen érhető el a Chatwork http://xat.com/Csevegjanetworkon
Belépés innen de mindenek előtt olvasd a szabályzatot itt és kérdésedet is itt teheted fel ha gondod akad a használatával kapcsolatosan.
Közös játékot és zenét is találsz itt.
Kívánok kellemes szórakozás csevegést
|
|
13 éve | torres annamária | 1 hozzászólás
a megnyitó nem maradhat el ilyen nincs!
Az elmúlt másfél hétben minden a feje tetejére állt Bahrainben, miután a
több ezren fellázadtak a fővárosban a kormány ellen. A nagyobb
politikai jogokért tüntetők közül többen életüket vesztették a helyi
erőkkel való összecsapás során, miközben több 100-an megsérültek.
A
szervezők és a kormány az utolsó pillanatig kitartott, de meg kellett
hozni a fontos döntést, ami most az, hogy bizonytalan időre elhalasztják
az eredetileg március 13-án megrendezésre kerülő Bahraini Nagydíjat.
"Jövő kedden vagy szerdán döntünk" - közölte Ecclestone, aki hozzátette, ha nem csendesül a helyzet, akkor elmarad a bahreini GP. A rendbontások következtében elhalasztották az ázsiai GP2-es autós gyorsasági versenysorozat csütörtöki edzését, s később a péntekre és szombatra tervezett futamokat is a bahreini Forma-1-es pályán.
Bahrein fővárosában, el-Manámában hétfőn robbant ki a politikai és szociális reformokat követelő síiták tüntetése, amelynek során meghalt két demonstráló.
A 33 éves pilóta 2000-ben mutatkozott be az F1-ben a Prostnál, később a
Sauber, a Jordan, a Williams és a BMW Sauber pilótája volt. 172 futamon
indult, versenyt nyernie még egyszer sem sikerült, de ő az F1
történetének legtöbbször dobogós helyen végző és legtöbb pontot gyűjtött
győzelem nélküli pilótája.
Legsikeresebb idénye 2007 volt,
akkor az 5. helyen zárt, 2008-ban pedig egy ponttal szerzett csak
kevesebbet, hatodik lett. Csapattársként verte Kimi Räikkönent, Felipe
Massát, és három Kubicával közös teljes idénye közül kétszer a lengyel
előtt végzett a BMW-nél.
A nap nagy részében Rubens
Barrichello neve szerepelt az eredményeket összesítő tabella élén: a
Williams rutinos versenyzője már kora délelőtt az élre állt, és mivel a
szezon előtti tesztek többsége még nem a minél jobb időeredmények
hajszolásáról szól, így nem volt nagy meglepetés, hogy a riválisok
egyike sem szárnyalta túl az egyébként a heti legjobb eredményt jelentő
1:19.832-es köridőt.
A Williamsre nehéz idők jártak az elmúlt
napokban, a hátsó szárny, majd a KERS (kinetikus energia-visszanyerő
rendszer) meghibásodása az első három napon limitálta a pályán tölthető
idejüket, vasárnap azonban Barrichello már többnyire zavartalanul
körözhetett.
13 éve | G á b o r-- | 2 hozzászólás
Nick Heidfeld szombaton megkapta a bizonyítási lehetőséget a Lotus Renault-tól, és maximális mértékben élt is azzal - a német most először vezette az R31-est, amivel egyből a legjobb időt repesztette a harmadik jerezi tesztnapon, szinte szemernyi kétséget sem hagyva afelől, hogy ő a legmegfelelőbb személy a sérült Robert Kubica pótlására. A 2. helyen a hazai közönségkedvenc Alonso zárt a Ferrarival, míg a pénteki leggyorsabb Schumacher ezúttal 3. lett. Heidfeld szombaton szűk másfél órával a tesztnap vége előtt röpítette az élre az aranysárga-fekete Lotus Renault-t, és mivel ezután már senki nem tudta túlszárnyalni pazar köridejét, így első napját az R31-essel rögtön a mezőny élén zárta, és ezzel nagy valószínűséggel elérte, hogy Eric Boullier csapatfőnök őt jelölje ki az elmúlt hétvégén egy raliversenyen megsérült Robert Kubica pótlására. Vasárnap ugyan a terveknek megfelelően Bruno Senna kap majd bizonyítási lehetőséget a Lotus Renault-ban, ám a fiatal brazilnak minimum csodát kellene tennie, hogy a csapat választása végül ő rá essen, hiszen gyorsasága mellett nagyobb rutinja is egyértelműen Heidfeld mellett szól kettejük összevetésében.
A Lotus Renault GP Forma-1-es csapatának versenyzője, Robert Kubica a hétvégén ismét szenvedélyének, a ralinak hódolt, ezúttal azonban rosszul sikerült számára a kategóriaváltás, ugyanis nagy sebességnél bukott és súlyos sérülésekkel került kórházba. Robert Kubica az olaszországi Ronde di Andora rali-versenyen állt rajthoz egy Skoda Fabiával, ám számára szombaton nem tartott sokáig a száguldás, ugyanis a Testico nevű faluban kijelölt szakaszon nagy tempónál a vezetőoldalon egy templom falának csapta autóját.
13 éve | G á b o r-- | 0 hozzászólás
Teszteredmények, Valencia, 3. nap - február 3.:
1. Robert Kubica Renault 1m13.144s 95
2. Adrian Sutil Force India Mercedes* 1m13.201s +0.057 117
3. Jenson Button McLaren Mercedes* 1m13.553s +0.409 105
4. Mark Webber Red Bull Renault 1m13.936s +0.792 105
5. Felipe Massa Ferrari 1m14.017s +0.873 80
6. Timo Glock Virgin Cosworth* 1m14.207s +1.063 114
7. Pastor Maldonado Williams Cosworth 1m14.299s +1.155 101
8. Sergio Perez Sauber Ferrari 1m14.469s +1.325 104
9. Michael Schumacher Mercedes 1m14.537s +1.393 110
10.
Az állítható hátsó szárny használatát azért engedélyezte az idei évben az FIA, hogy a szurkolók az eddig megszokottnál több előzést láthassanak a versenyeken, ám a szövetség és a csapatok vezetői is fontosnak tartják, hogy ne essenek át a ló túloldalára, és ne szaporodjon meg túlzott mértékben az előzések száma a futamokon.Ennek elkerülése végett az Autosport magazin információi szerint az FIA a minap nyíltan közölte a csapatokkal a rendszer versenyeken való használatának pontos feltételeit és korlátozásait.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás