Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Fernando Alonso egykori renault-s főnöke, "második apja", a menedzsmentjében a háttérben a mai napig szerepet játszó Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol versenyző már 2013-ban eldöntötte, hogy távozik a Ferraritól, ha a 2014-es autó sem lesz versenyképes.
"Luca di Montezemolóval volt egy gentlemen's agreementjük, hogy ha az új autó sem lesz jó, akkor viszlát. Kezet ráztak erre. Fernando unta már régi nótát, hogy jövőre jó autód, lesz, meglátod" - nyilatkozta a Gazzetta dello Sportnak.
|
|
Bő két hét híján egy éve már, hogy Michael Schumacher síelés közben életveszélyes agysérüléseket szenvedett. A Forma-1-es legenda tavaly év végétől kilenc hónapot töltött kórházban, szeptember óta otthon, a svájci családi otthonban kezelik, de érdemi javulásról sajnos nem érkeznek hírek, egyhamar biztosan, de az is lehet, hogy sosem lép már nyilvánosság elé a 45 éves expilóta.
Így természetesen reklámértéket sem képvisel, ami döntéskényszerbe hozza a személyes szponzorait is - a svájci Bluewin például arról tudósít, hogy a Navyboot divatcég felbontotta kapcsolatát Schumacherrel.
A Navyboot állítólag évi 1,5 milliárd forintnak megfelelő összeget fizetett Schuminak, aki értelemszerűen idén semmit nem tudott "adni" cserébe.
A Nemzetközi Automobil Szövetség szerdán hozta nyilvánosságra jelentését Jules Bianchi szuzukai balesetéről, a 396 oldalas anyag fő megállapítása, hogy a versenyző nem lassított eléggé. A Ferrari korábbi francia pilótája, Patrick Tambay szerint az FIA nem kezelte megfelelően az ügyet.
"Az FIA ezzel a jelentéssel azt üzente, hogy mi mossuk kezeinket" - mondta Tambay. "Ebben a helyzetben szerintem szégyen a versenyzőt okolni, biztosítási vagy egyéb okok állhatnak a háttérben."
"Ennek a jelentésnek a lényege, hogy az FIA mentesüljön a felelősségvállalás alól.
Tegnapelőtt, azaz december 1-jén ünnepelte századik születésnapját a Maserati, mely egy kis bolognai műhelyből kiindulva lett eladási rekordokat döntögető státuszszimbólum.
1914. december 1-jén az olasz Alfieri Maserati indította útjára a családi vállalkozást mindössze öt alkalmazottal Bolognában. Szülővárosuk előtt tisztelegve alkotta meg egyik fivére, Mario a jellegzetes háromágú szigonyt, melyet a bolognai Piazza Maggiorén található Neptunusz szobor inspirált.
Az év végi tesztek tapasztalatai alapján a Forma-1-es csapatok és a Nemzetközi Automobil Szövetség is rábólintott a virtuális safety car 2015-ös bevezetésére. J
F1: Jövőre jön a virtuális biztonsági autó
A virtuális rendszer lényege, hogy könnyebb incidensek esetén, a VSC felirat megjelenése után sebességkorlátozás lép hatályba a teljes pályán.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu