Forma1 Blog: 2009. március

Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 5885 fő
  • Képek - 1441 db
  • Videók - 398 db
  • Blogbejegyzések - 407 db
  • Fórumtémák - 24 db
  • Linkek - 402 db

Üdvözlettel,

Forma1 Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 5885 fő
  • Képek - 1441 db
  • Videók - 398 db
  • Blogbejegyzések - 407 db
  • Fórumtémák - 24 db
  • Linkek - 402 db

Üdvözlettel,

Forma1 Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 5885 fő
  • Képek - 1441 db
  • Videók - 398 db
  • Blogbejegyzések - 407 db
  • Fórumtémák - 24 db
  • Linkek - 402 db

Üdvözlettel,

Forma1 Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 5885 fő
  • Képek - 1441 db
  • Videók - 398 db
  • Blogbejegyzések - 407 db
  • Fórumtémák - 24 db
  • Linkek - 402 db

Üdvözlettel,

Forma1 Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Forma1 Fan Club blogja - 2009. március

Az előző bejegyzést  kicsit megspékelném egy kis történelemmel,mert hátha nincs mindenki képben ezen motor múltjával.

 

Tizenöt év alatt a motor nem kevesebb, mint 155 diadalt aratott a Forma-1-ben!

Hiába Amerikai már csak Amerika. A Ford, mint a világ egyik legnagyobb autógyára, a hatvanas évek végig nem nagyon érdeklődött a Forma-1 iránt. Neki nem a Forma-1 az autósport királykategóriája és kész. Voltak azonban kis csapatok, akik egy-egy Ford motorral próbálták megoldani a versenyautójuk meghajtását, ilyen volt a Stebro is.

Tovább 

network.hu

A Honda kiválása után a szervezők megijedtek, hogy elnéptelenedik a rajtrács, ezért kitalálták, hogy un. low-budget csapatok is indulhatnak. Ez annyit tesz, ha évi 33 millió eurónál kisebb költségvetéssel beérik 1 évben, akkor olyan motorral futnak, amilyennel tudnak. De ki tud ilyen szűk költségvetésből erőforrást fejleszteni, nyilván senki sem. Tudják ezt a jelenlegi gyártók is, ezért nem is akarnak az új csapatoknak motort biztosítani. És itt jön a képbe a legendás Cosworth.

Tovább 

 

network.hu

Diffúzor, kers, vizsgálat, óvás, kicsúszás, Brawn-Mercedes, Button, Hamilton, büntetés, rajthely, döntés, másodpercek. Szavak a teljesség igénye nélkül, amelyek meghatározták a hétvégét, és talán meghatározzák majd az idényt is. Nézzük a hétvégé (vég)eredményét.

 

Módosított végeredmény:

 

Versenyző Csapat Kör Idő
1 Jenson Button Brawn-Mercedes 58 1h34:15.784
2 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 58 +     0.807
3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 58 +     2.914
4 Timo Glock Toyota 58 +     4.435
5 Fernando Alonso Renault 58 +     4.879
6 Nico Rosberg Williams-Toyota 58 +     5.722
7 Sebastien Buemi STR-Ferrari 58 +     6.004
8 Sebastien Bourdais STR-Ferrari 58 +     6.298
9 Adrian Sutil Force India-Mercedes 58 +     6.335
10 Nick Heidfeld BMW Sauber 58 +     7.085
11 Giancarlo Fisichella Force India-Mercedes 58 +     7.374
12 Jarno Trulli Toyota 58 +   26.604
13 Mark Webber RBR-Renault 57 + 1 kör
14 Sebastian Vettel RBR-Renault 56 + 2 kör
15 Robert Kubica BMW Sauber 55 + 3 kör
16 Kimi Räikkönen Ferrari 55 + 3 kör

Leggyorsabb kör: Rosberg, 1:27.706

Kiesők:

Felipe Massa Ferrari 45 + 13 kör
Nelsinho Piquet Renault 24 + 34 kör
Kazuki Nakajima Williams-Toyota 17 + 41 kör
Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 0

+ 58 kör

 

A világbajnoki pontverseny állása (1 verseny után, még 16 van hátra):

 

1.

Utolsó hozzászólás

Dorkó István üzente 15 éve

Hát igen neki tavaly is sokszor volt mázlija na meg az utolsó versenyen ,
Braziliában.

Tovább 

 

Brit lapinformációk szerint a Williams panaszt emelt az Ausztrál Nagydíj időmérője után a Ferrari és a Red Bull-Racing autói miatt a Nemzetközi Automobil Szövetségnél.

Óriási botrány van kialakulóba, hiszen nem sokkal ezelőtt a Toyota két versenyzőjének, Timo Glock-nak, és Jarno Trulli-nak szabtak ki súlyos büntetést, a szabálytalan flexibilis szárnyak miatt.

Ennek értelmében törölték a japán gyártó F1-es csapatnának az időmérő eredményeit.

Most pedig Sir Frank Williams csapata találta szabálytalannak a Ferrari F60, és a Red Bull-Racing RB5-ös gépét.

Utolsó hozzászólás

veress istván üzente 15 éve

Savanyóóóóóóóó a szőllőőőőőőőőőőőő !!!

Tovább 

network.hu

Vajon az óvások idénye lesz a 2009-es a Forma 1-ben? Az biztos, hogy már az első időmérő edzésen nagyban hozzájárult a végeredményhez egy-egy szabálytalan alkatrész és egy váltócsere. Hamilton megint kapaszkodhat, de a többi "nagy" is a mezőny közepéről indulhat. A Brawn-Mercedes aratott. Vajon az új diffúzor az oka? Jöhetnek a kommentek.

 

Végső rajthelyezések:

 

1. sor:

Jenson Button (brit) Brawn-Mercedes 1:26,202 perc

Rubens Barrichello (brazil) Brawn-Mercedes 1:26,505

 

2.

Utolsó hozzászólás

Sütő Dávid üzente 15 éve

haj rá

Tovább 

network.hu

A második edzés igen mozgalmas volt az Albert Parkban, ahol a csapatok nem spóroltak a körökkel, és mindent megtettek azért, hogy a lehető legjobban felkészítsék autóikat a hétvége további részére.

A tréning elején a Toyota duója, Jarno Trulli és Timo Glock állt az élre, majd Rosberg vette át a vezetést az edzés harmincadik percében 1:26.293-as idejével. A Williams német versenyzője ezt követően 1:26.142-es időt repesztett, majd visszatért a boxba új gumikért, amiken 1:26.053-as kört ment, mellyel meg is szerezte az első helyet.

Tovább 

2009 március 29-én startol az 59. F1 világbajnokság, vagy ahogy mondani szokás, a száguldó circus. A hivatalos, és mai formájában menő forma 1 tehát most ünnepli 59. születésnapját. Embernek szép kor, de sportnak azért még gyerek!

 

network.hu

Még csak Grand Prix Motor Racing-nek nevezték hivatalosan, a Le Mans-ban megrendezett autóversenyt, amikor rögtön elsőre egy magyar származású pilóta, bizonyos Szisz Ferenc volt a leggyorsabb. Szóval az ős Forma 1-et is magyar nyerte...

Tovább 

 

 

 

 

 

A Nemzetközi Automobil Szövetség sportfelügyelői négyórás tanácskozás után úgy döntöttek, hogy a szabályoknak teljes mértékben megfelel a Brawn GP, a Toyota, és a Williams diffúzora, így mindhárom csapat részt vehet a hétvégi Ausztrál Nagydíjon.

 

 

Miután a sportfelügyelők közel négy órán át tárgyaltak az óvást benyújtó csapatokkal, az FIA megerősítette, hogy a stewardok szabályosnak találták a vitatott diffúzorokat.

A Ferrari, a Renault, és a Red Bull Racing csütörtök délután, a gépátadást követően lépett fel a szóban forgó három csapat ellen, mert meggyőződésük, hogy szabálytalan a diffúzor elrendezésük.

Utolsó hozzászólás

Orbán Csaba üzente 15 éve

Ha a szabályok különböző "értelmezéseknek" adnak lehetőséget, akkor nem biztos,hogy azokkal van baj,akik másképp értelmezték mint a többség....

Tovább 

 

network.hu

Kedden visszavonta a FIA, azt a pontozási rendszert, miszerint az nyeri a világbajnokságot, aki a legtöbb futamon az első helyen szerepel.  A Nemzetközi Automobil Szövetség, Motorsport Világtanácsa (WMSC) múlt héten döntött erről a rendszerről, de a Forma-1-es csapatok szövetsége (FOTA) már akkor jelezte, hogy az ötlet irreális. Bár benyújtottak egy új pontozási rendszerre régebben is egy javaslatot, mégis a Bernie Ecclestone által is szorgalmazott új ötletet támogatta a FIA.

Utolsó hozzászólás

Bozó János üzente 15 éve

Hülyeség lenne az új pontozási rendszer.Az a véleményem, hogy a sok változtatás ami a forma-1-ben most már jó ideje folyik nem tesz jót a versenynek. A forma-1 arról szólt, hogy ki tud jobb kocsit csinálni.Persze most is, de az a sok megkötés ami van csak hátráltató. Az indok, hogy a biztonság legyen minél nagyobb, szerintem nem jött be.Bernie Ecclestone szerintem már leköszönhetne.

Tovább 

 

Raikkönennek fekszik a Ferrari idei versenygépe

2009. március 23. hétfő 14:07 F1világ.hu

Kimi Raikkönen bevallotta, az F60 már most sokkal jobban fekszik vezetési stílusának, mint elődje, a tavalyi modell, ezért is várja magabiztosan a hétvégi szezonnyitót, ahol reményei szerint minden esélye meglesz arra, hogy harcba szálljon a győzelemért.

A finn versenyző számára borzalmasan sikerült a tavalyi év, amit az is bizonyít, hogy a szezon negyedik állomásának helyet adó Spanyol Nagydíj óta egyszer sem állhatott fel a dobogó legmagasabb fokára, miközben csapattársa, Felipe Massa az utolsó pillanatokig harcban volt a bajnoki címért.

Utolsó hozzászólás

Bordán Béla üzente 15 éve

Na a sok Räjkó rajongó remélem az idén nem fog hatalmas siránkozásba ,és nem jön a nem aláépített autó szöveggel egy rossz szereplése esetén:)

Tovább 

network.hu

A Hondából Brawn GP lett, miután a technikai igazgató, saját maga vált a befektetővé. A bázis megmaradt, az új autó amúgy is készült, motort a Mercedes szállítja. A Barcelonai teszten már cipóra is verték a nagyokat, nem kis meglepetésre, és most Jerezben is az élre álltak. A McLaren, a Ferrari, és a többi élmenő is döbbenten nézik a fejleményeket, bár azért jelent valamit, hogy Ross Brawn okolható anno Schumacher sikereiért is!


   


network.hu

Jenson Button több mint egy másodperccel jobb Lewis Hamiltonnál, és a McLaren háza tájáról már hallható, hogy tulajdonképpen az autó még nem tökéletes.

Tovább 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu