Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Ferrari ismét tesztlehetõséget biztosított a MotoGP többszörös VB-éllovasának, Valentino Rossinak. Az olasz fenegyerek ezúttal a mugelloi pályán ülhetett be a tûzpiros versenygép volánja mögé.
Rossi az egyedi festésû sisakja mellett magával hozta a MotoGP-ben használt legendás 46-os rajtszámát, amely felkerült a Ferrari orrkúpjára is. Az olasz motorversenyzõ ajándékként jutott tesztlehetõséghez, melyet a Ferrari vezetõsége adott számára, miután megnyerte a 2008 MotoGP világbajnoki sorozatot.
|
|
16 éve | Lengyel Tamás | 0 hozzászólás
A téli teszt idõszakot a Red Bull istáló hírei töltik meg, bár ez utóbbitól szívesen eltekintettek volna.
Eltört Mark Webber lába, amikor tegnap kerékpározás közben közúton összeütközött egy autóval. A Red Bull Racing pilótája az esetkor, a minden évben megrendezésre kerülõ kalandtúráján vett részt, amely beteg gyerekeket támogató alapítványa szervez.
Az Ausztráliától délre fekvõ Tasmania szigetére szervezett versenyen a résztvevõk 250 kilométert tesztnek meg öt nap alatt csónakkal, kajakkal, futva, kerékpáron és néha négykézláb, vagy kötélen lógva.
A Red Bull Racing német versenyzõje, Sebastian Vettel végzett az élen az e heti tesztek második napján a spanyolországi Barcelonában, ahol a csapatok tovább folytatták a felkészülést a számos új szabályt magával hozó 2009-es idényre.
Sebastian Vettel nem is kezdhette volna jobban elsõ tesztprogramját a Red Bull Racing versenyzõjeként a spanyol ringen, ahol a Toro Rosso triója elõtt, az elsõ pozícióban végzett.
Vettel volt az egyedüli versenyzõ, aki 1:20 alá tudta vinni a köridõt, és 1:19.751-es idejével, négy tizeddel múlta felül a mögötte befutó Takuma Satót.
16 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás
16 éve | Béla Lajos | 0 hozzászólás
A kis csapatok éve volt ez a Forma 1-ben, hiszen a Force India kivételével az összes pirinyó istálló fel tudott férkõzni a dobogóra, ami az elmúlt években nem igen fordult elõ.
A kis Rosberg vagy Piquet csak két alak azok közül, akik boították idén a papírformát, a Toyota a Red Bull és a Vettel (mit alkotott az utolsó futamon, tejóég!) vezette Toro Rosso is szépen gyûjtögette a pontokat. Reméljük megtartják jó szokásukat, és továbbra is izgalmas futamokat élhetünk át, nem csak a McLaren és a Ferrari uralkodását.
16 éve | Pályi Gergely | 0 hozzászólás
Mivel a Forma-1-es futamok idején a rádiós kapcsolat nem megbízható a pályabírók és a versenyzõk között, a kommunikációt elsõsorban a zászlók jelentik. Egy adott színû zászló lengetésével figyelmeztetik az autóban ülõt a különbözõ eseményekre. 2007 óta a zászlójelzéseket már az autóban, a kormányon található kijelzõn is láthatják a pilóták. A televíziós közvetítéseken pedig a képernyõ sarkában láthatjuk az adott jelzést.
Hogy melyik zászló mit is jelent, megtudhatod itt
Az első Formula-1-es világbajnoskágot 1950-ben rendezték meg. Történelmi központja Európa, ahonnan a dohányreklámok tiltása és a feltörekvő ázsiai országok gazdasági nyomása miatt kezd kiszorulni. Ma már a világ számos pontján tartanak Formula-1-es nagydíjat. 2008-ban 18 verszenyt rendeztek, ebből 8 verseny Európán kívül került megrendezésre.
A Formula-1-es világbajnokság történelméért klikk ide!
Ayrton Senna da Silva 1960. március 21-én született Sao Paolóban. A da Silva nevet jó húsz évvel később hagyta el. Brazíliában rengeteg embert hívnak így, Ayrton ezért döntött úgy, hogy inkább édesanyja leánykori nevét használja. Ekkor már komoly versenyzői karrier és tapasztalat volt mögötte, hiszen 13 évesen már a gokartpályákat nyüstölte.
Azért szenteljünk pár gondolatot annak, hogy a Forma1-be, mint elit sportágba is betette a lábát a színorientáltság. Az elsõ eset ha emlékeim nem csalnak idén februárban történt, egy katalóniai tesztpályán jelentek meg a helyi ellenlábasok feketére mázolt arcberendezéssel, fekete parókával, csipkelõdõ megjegyzéseket téve Hamiltonra.
Aki nem tudná: a spanyolok azóta nem rajonganak az angol versenyzõért, hogy Alonsóval nem volt éppen rózsás a viszonyuk a McLarennél.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás