Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Az állítható hátsó szárny használatát azért engedélyezte az idei évben az FIA, hogy a szurkolók az eddig megszokottnál több előzést láthassanak a versenyeken, ám a szövetség és a csapatok vezetői is fontosnak tartják, hogy ne essenek át a ló túloldalára, és ne szaporodjon meg túlzott mértékben az előzések száma a futamokon.Ennek elkerülése végett az Autosport magazin információi szerint az FIA a minap nyíltan közölte a csapatokkal a rendszer versenyeken való használatának pontos feltételeit és korlátozásait.
E szerint a versenyzők csak a pálya fő egyenesében (ez nem feltétlenül esik egybe a célegyenessel) aktiválhatják majd a rendszert, annak is csak az utolsó hatszáz méterén, és csakis abban az esetben, ha az adott egyenesbe egy másodperces távolságon belül fordulnak be az előttük haladó autóhoz képest.
Az FIA szakemberei szerint tehát ez a hatszáz méteres táv a legideálisabb arra, hogy az állítható hátsó szárny pontosan a kívánt mértékben könnyítse meg a hátul haladó pilóták számára az előzést. Az új szisztémát az FIA legkorábban a jerezi, majd a bahreini teszten fogja a gyakorlatban lemérni, és szükség esetén tovább szűkítheti majd az állítható hátsó szárny használati feltételeit, hogy biztosan elkerülje az előzések számának túlzott megnövekedését. A szurkolók eligazodásának és a tévéközvetítések megkönnyítésének elősegítése érdekében, mindegyik pályán felfestések fogják jelölni az aktív előzési zónát, vagyis azt a területet, ahol a pilóták aktiválhatják a hátsó szárnyat.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!