Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A 33 éves pilóta 2000-ben mutatkozott be az F1-ben a Prostnál, később a
Sauber, a Jordan, a Williams és a BMW Sauber pilótája volt. 172 futamon
indult, versenyt nyernie még egyszer sem sikerült, de ő az F1
történetének legtöbbször dobogós helyen végző és legtöbb pontot gyűjtött
győzelem nélküli pilótája.
Legsikeresebb idénye 2007 volt,
akkor az 5. helyen zárt, 2008-ban pedig egy ponttal szerzett csak
kevesebbet, hatodik lett. Csapattársként verte Kimi Räikkönent, Felipe
Massát, és három Kubicával közös teljes idénye közül kétszer a lengyel
előtt végzett a BMW-nél.
2010-ben előbb a Mercedes tartalékosa
volt, majd a Pirelli tesztpilótája lett, végül az utolsó öt futamra a
Sauber hívta vissza, de 2011-re nem szerződtették.
"Jobban
örültem volna, ha nem ilyen körülmények mellett térek vissza a
Forma-1-be, de büszke vagyok rá, hogy megkaptam ezt a lehetőséget.
Minden nagyon gyorsan történt, de igazán tetszett az enstone-i központ
és az ottaniak elkötelezettsége. Nagyon élveztem a jerezi tesztet és jól
kijöttem a srácokkal a pályán. Az autót jónak érzem, elég innovatív.
Nagyon motivált vagyok, alig várom, hogy elkezdődjön az idény" - mondta a
német pilóta.
"A csapat számára elég nehéz volt az elmúlt pár
hét, de gyorsan kellett reagálnunk. A múlt héten Jerezben adtunk egy
esélyt Nicknek, és igazán nagy hatást tett ránk. Gyors, tapasztalt,
technikai szempontból is kiváló, jók a visszajelzései, jól érti az
autót. Végig hangsúlyoztuk, hogy a prioritás egy tapasztalt pilóta
igazolása, és úgy érezzük, hogy ő az ideális ember a feladatra. Örömmel
üdvözöljük Nicket a csapatnál, és bízunk benne, hogy erősen kezdhetjük
az idényt vele és Vitalijjal!" - nyilatkozta a szerződtetésről a
csapatfőnök, Eric Boullier.
A csapat a pénteken kezdődő
barcelonai teszt pilótabeosztását is közzétette: pénteken Heidfeld és
Petrov osztozik az autón, a német kapja a teljes szombatot és hétfőt,
vasárnap az orosz pilóta körözhet egész nap.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!