Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Fernando Alonso egykori renault-s főnöke, "második apja", a menedzsmentjében a háttérben a mai napig szerepet játszó Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol versenyző már 2013-ban eldöntötte, hogy távozik a Ferraritól, ha a 2014-es autó sem lesz versenyképes.
"Luca di Montezemolóval volt egy gentlemen's agreementjük, hogy ha az új autó sem lesz jó, akkor viszlát. Kezet ráztak erre. Fernando unta már régi nótát, hogy jövőre jó autód, lesz, meglátod" - nyilatkozta a Gazzetta dello Sportnak.
A lap szerint Alonso és Briatore szerette volna, ha a Ferrari megvétózza az 1,6 literes turbós V6-os erőforrások 2014-es bevezetését.
"2013-ban egyértelműen az autó aerodinamikájával volt a gond, a motort illetően a Ferrari is versenyképes volt. Az új motor viszont ugrás volt az ismeretlenbe" - magyarázta Briatore.
"Fernando emellett úgy érezte, hogy a Ferrari a szakemberek igazolása terén sem tett eleget a Ferrari - a csapatnak a az ászokat kellett volna megszereznie, nem a huszonötödik szakikat" - tette hozzá.
Briatore elismerte, hogy már 2013-ban is felvették a kapcsolatot a Mercedesszel is, azonban "sosem folytak komoly tárgyalások". A kétszeres bajnok spanyol végül a McLarenhez tért vissza, annak ellenére, hogy 2007-ben igen rosszul ért véget a kapcsolat.
Briatore erre azt mondja, hogy az "idő begyógyítja a sebeket", Alonso számára pedig kimondottan tetszetős volt, hogy mekkora erőforrásokat szán a projektre a Forma-1-be visszatérő Honda.
Az egykori Renault-főnök azt is leszögezte, hogy Alonsónak nem volt beleszólása a csapattárs kérdésébe, nem ő bulizta ki, hogy Jenson Buttont tartsa meg a McLaren.
"Ez a szponzoráción alapuló belső döntés volt. De mi is elégedettek vagyunk vele, mert Jenson egy jó srác, okos, dörzsölt. Fernandóval is dolgozott már a csapatomnál" - utalt arra, hogy Button 2002-ben versenyzőként, míg Alonso tesztpilótaként szerepelt a Renault-nál.
Forrás: vezess.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó bejegyzések:
Räikkönen az élen!
Alonso nemet mondott a Ferrarinak
a7wmzrhx
F1: Szégyen, hogy mindent Bianchira kennek