Forma1: blog

Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 5882 fő
  • Képek - 1441 db
  • Videók - 398 db
  • Blogbejegyzések - 407 db
  • Fórumtémák - 24 db
  • Linkek - 402 db

Üdvözlettel,

Forma1 Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 5882 fő
  • Képek - 1441 db
  • Videók - 398 db
  • Blogbejegyzések - 407 db
  • Fórumtémák - 24 db
  • Linkek - 402 db

Üdvözlettel,

Forma1 Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 5882 fő
  • Képek - 1441 db
  • Videók - 398 db
  • Blogbejegyzések - 407 db
  • Fórumtémák - 24 db
  • Linkek - 402 db

Üdvözlettel,

Forma1 Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 5882 fő
  • Képek - 1441 db
  • Videók - 398 db
  • Blogbejegyzések - 407 db
  • Fórumtémák - 24 db
  • Linkek - 402 db

Üdvözlettel,

Forma1 Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Forma1 Fan Club blogja

Mivel a Forma-1-es futamok idején a rádiós kapcsolat nem megbízható a pályabírók és a versenyzõk között, a kommunikációt elsõsorban a zászlók jelentik. Egy adott színû zászló lengetésével figyelmeztetik az autóban ülõt a különbözõ eseményekre. 2007 óta a zászlójelzéseket már az autóban, a kormányon található kijelzõn is láthatják a pilóták. A televíziós közvetítéseken pedig a képernyõ sarkában láthatjuk az adott jelzést.

Hogy melyik zászló mit is jelent, megtudhatod itt

Tovább 

Az első Formula-1-es világbajnoskágot 1950-ben rendezték meg. Történelmi központja Európa, ahonnan a dohányreklámok tiltása és a feltörekvő ázsiai országok gazdasági nyomása miatt kezd kiszorulni. Ma már a világ számos pontján tartanak Formula-1-es nagydíjat. 2008-ban 18 verszenyt rendeztek, ebből 8 verseny Európán kívül került megrendezésre.

A Formula-1-es világbajnokság történelméért klikk ide!

 

Ayrton Senna da Silva 1960. március 21-én született Sao Paolóban. A da Silva nevet jó húsz évvel később hagyta el. Brazíliában rengeteg embert hívnak így, Ayrton ezért döntött úgy, hogy inkább édesanyja leánykori nevét használja. Ekkor már komoly versenyzői karrier és tapasztalat volt mögötte, hiszen 13 évesen már a gokartpályákat nyüstölte.

a cikk folytatása itt

network.hu

network.hu

Azért szenteljünk pár gondolatot annak, hogy a Forma1-be, mint elit sportágba is betette a lábát a színorientáltság. Az elsõ eset ha emlékeim nem csalnak idén februárban történt, egy katalóniai tesztpályán jelentek meg a helyi ellenlábasok feketére mázolt arcberendezéssel, fekete parókával, csipkelõdõ megjegyzéseket téve Hamiltonra.


Aki nem tudná: a spanyolok azóta nem rajonganak az angol versenyzõért, hogy Alonsóval nem volt éppen rózsás a viszonyuk a McLarennél.

Utolsó hozzászólás

Pintér Beáta üzente 16 éve

Valahogy így gondolom én is! Ez egyfajta szegénységi bizonyítvány azokról, akik nem tudnak mit kezdeni azzal a tudattal,hogy ŐK maguk nem sikeresek. Sajnálom őket,akár milyen színü is a bőrük.

Tovább 

network.hu

Összehalásztam néhány videót az Interlagos-i pályáról. Sok nagy pillanat és némi összefoglaló, valamint virtuálisan körbekocsikázhatunk a pályán is.

 

1974

 

1991

 

2002

 

2003

 

2006

 

2006 egy kör Schumi-val

 

Virtuális kör az Interlagos-i pályán

network.hu

Eme soron következõ okfejtésem közben jöttem rá, hogy Kubica kiszállt a világbajnoki címért folytatott versenybõl. Persze segített az is, hogy rápillantottam a pillanatnyi pontállásra. Maradt tehát két délceg vitéz, akik körül forr a levegõ. Körbenézve a sajtóban van itt ésszerûség, kedvesség, mocskolódás, matematika, jóérzés, jókivánságok és végtelen drukk.

Alonso utálja a Mercedes-t. Ezt a következtetést a legutóbbi nyilatkozatából vontam le, amiben elmondta, hogy nem a britt pilótával van gondja, hanem egyszerûen ne nyerjen a McLaren.

Tovább 

network.hu

Már csak pár napot kell várni és jön aminek jönnie kell: az idényzáró futam. Sok-sok tényezõ játszik közre abban, hogy ki lesz a derbi gyõztese, és hogy ki viszi haza az idény végén a világbajnoki kupát. Számba vehetjük az idõjárást, a pálya tisztaságát, a Brazil esõerdõk rohamos felszámolását is, de tény, hogy itt a kõkemény technika és a matematika fog dönteni. Nézzük tehát az esélyeket.

Mielõtt hatalmas okfejtésemet átadnám (miszerint úgyis Hami fog gyõzni, mind a versenyen, mind a világbajnokságban, tehát a kacifántos okfejtést inkább mellõzöm), álljanak itt a kõkemény számok:

Hamilton világbajnok lesz, ha a Brazil Nagydíjon
- az elsõ öt pilóta között intik le;
- a 6.

Utolsó hozzászólás

Grubb Andor üzente 16 éve

Édes ez a vezércikk. Akkor most, hogy megmosolygtuk a kihalóban lévő esőerdőkre ható üzemanyagkisugárzást, itt egy jelenet a pálya melletti büféből (egy osztrák milliomos rajongó, odaszól a perfekt-német brazil pultosnak)

- Guten Tag! Ich möchte ein Hami, mit Massa.
- Ja, bitte, möchten sie Kubika dazu?
- Ach, natürlich, Kubika mit Massa! Das ist Zupperr!

Tovább 

network.hu

Palik Laci neve egybeforrt a Forma 1-gyel. Néha kiugrik Afrikába versenyezgetni a kaktuszok, csörgõkígyók és a végtelen homoksivatag buckái közé, hétrõl-hétre pedig megörvendeztet (vagy éppen sírásra késztet) minket a beszólásaival. Böngészés közben rábukkantam néhány hirhedt mondatára. Bevallom, én nagyokat nevettem rajtuk.

"A pilóta kiszalad. Az autó elég. A szerelõk szomorúak."
,,Jean Todt és Flavio Briatore cserélnek eszmét."
,,Aki a kitûnõ 12.

Utolsó hozzászólás

Bóta Andrea üzente 15 éve

ez jó volt :)

Tovább 

network.hu

Adott egy újonc, aki már nem annyira újonc, adott egy mindig is másodpilótát játszó brazil paci, aki mostanában vágtat mint a meszes, és adott a lengyel kivégzõosztag feje, aki nem ismer viccet. Vajon melyikük emelkedik majd a száguldó cirkusz legmagasabb pontjára? Általában a brazil nagydíj elõtt el szokott dõlni a világbajnokság sorsa. De most minden itt végzõdik. A nap eggyé válik a földdel, víz a levegõvel. Nézzük mi is várható az Interlagos-i pályán, számolgatunk és esélyt latolgatunk bõnyállal.

Utolsó hozzászólás

Havasi László üzente 16 éve

Massa a király

Tovább 

Hamiltont formai indok foszthatja meg végleg belgiumi győzelmétől. Az istálló állítja, nem vezetett szabálytalanul...

 Frissebb bejegyzések

Régebbi bejegyzések 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu