Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Adott egy újonc, aki már nem annyira újonc, adott egy mindig is másodpilótát játszó brazil paci, aki mostanában vágtat mint a meszes, és adott a lengyel kivégzőosztag feje, aki nem ismer viccet. Vajon melyikük emelkedik majd a száguldó cirkusz legmagasabb pontjára? Általában a brazil nagydíj előtt el szokott dőlni a világbajnokság sorsa. De most minden itt végződik. A nap eggyé válik a földdel, víz a levegővel. Nézzük mi is várható az Interlagos-i pályán, számolgatunk és esélyt latolgatunk bőnyállal.
Ha megengedi a kedves olvasó, most csak a fent említett három szilaj fiatalemberrel foglalkoznék az írásomban, hiszen erre élezném ki szerény eszmefuttatásomat (nem alacsonyítva le ezzel, és elismerve a többi pilóta tehetségét).
A tavalyi futam előzetesével kezdjük, amiben megszólal Damon Hill (nagy kedvencem), és virtuálisan végigmehetünk az Interlagos-i pályán is.
Nézzük a pályát. Elöször is itt fordítva haladnak a versenyzők, ami annyiban érdekes, hogy más erők hatnak a pilótákra, de így legalább a nyakuk másik oldala is izmos lesz. 1973-ban adták át a 15 kanyaros pályát (természetesen ez is, mint minden pálya megkívánt némi átalakítást), melyen azóta 7-7 arányban diadalmaskodott a Ferrari és a McLaren csapat és Michael Schumacher nyerte a legtöbb versenyt, összesen 4-et.
A tavalyi évben Massa a második helyen végzett (háttérpajzsot biztosítva Kimi-nek, aki megnyerte a versenyt), Kubica az ötödik lett, Hamilton pedig több mint egy körrel lemaradva a hetedik. Ebből én nem vonnék le következtetéseket. Egy év alatt annyit változik a helyzet, hogy ember meg nem mondja mi lesz most. Ez a szép benne nem? Egyet biztosan állíthatok: most valaki megfutja a valaha tett leggyorsabb kört a pályán.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó bejegyzések:
Melbourne: a végeredmény (módosított)
Melbourne: időmérő eredmények
Kis csapatok
Interlagos évről-évre - videóözön