Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Raikkönennek fekszik a Ferrari idei versenygépe
2009. március 23. hétfő 14:07 | F1világ.hu |
Kimi
Raikkönen bevallotta, az F60 már most sokkal jobban fekszik vezetési
stílusának, mint elődje, a tavalyi modell, ezért is várja magabiztosan
a hétvégi szezonnyitót, ahol reményei szerint minden esélye meglesz
arra, hogy harcba szálljon a győzelemért.
A finn
versenyző számára borzalmasan sikerült a tavalyi év, amit az is
bizonyít, hogy a szezon negyedik állomásának helyet adó Spanyol Nagydíj
óta egyszer sem állhatott fel a dobogó legmagasabb fokára, miközben
csapattársa, Felipe Massa az utolsó pillanatokig harcban volt a bajnoki
címért.
16 éve | Lengyel Tamás | 0 hozzászólás
A Hondából Brawn GP lett, miután a technikai igazgató, saját maga vált a befektetővé. A bázis megmaradt, az új autó amúgy is készült, motort a Mercedes szállítja. A Barcelonai teszten már cipóra is verték a nagyokat, nem kis meglepetésre, és most Jerezben is az élre álltak. A McLaren, a Ferrari, és a többi élmenő is döbbenten nézik a fejleményeket, bár azért jelent valamit, hogy Ross Brawn okolható anno Schumacher sikereiért is!
Jenson Button több mint egy másodperccel jobb Lewis Hamiltonnál, és a McLaren háza tájáról már hallható, hogy tulajdonképpen az autó még nem tökéletes.
|
|
16 éve | Bordán Béla | 0 hozzászólás
Az elmúlt évtizedekben egyre csökkent a Formula-1-es versenyzõk átlagéletkora (jelenleg 24 év) - a mezõny egyre fiatalabb lett. A háromszoros bajnok, Niki Lauda úgy véli, hogy emiatt sokkal kevesebb a színes egyéniség.
"Ezek a srácok tizennyolc éves korukig gokartoznak, majd Formula-1-es autóba ülnek. Semmi mást nem ismernek, csak a versenyzést. Esélyük sincsen arra, hogy igazi személyiséggé váljanak. Lewis Hamilton egyetlen egyedisége, a barátnõje, Nicole Scherzinger." - idézi a Profil Laudát.
16 éve | Lengyel Tamás | 9 hozzászólás
Mivel idén a KRES (kinetikusenergia-visszanyerõ rendszer) bevezetése miatt több tíz kilóval megnõ az autók súlya, a pilótáknak is fogyniuk kell. A tesztekre már mindenki 2-3 kilót ledobott, tehát se kaja, se pia. Még Kimi Raikkönen is így tett, pedig õ híres a mulatságairól. Sõt, egy spanyol lap szerint, a Ferrari pilótája barátaival megjelent egy kocsmába, és míg mindenki komolyan fogyasztott, õ gyümölcslével nedvesítette a garatát!
16 éve | Lengyel Tamás | 0 hozzászólás
A Toyota, a BMW és a Ferrari az esõt és a rossz idõt szerette volna elkerülni azzal, hogy Bahreinben tesztelnek, hisz itt napsütés és a száraz idõ az általános, na meg a homokvihar. Valóban, az esõt megúszták, de a ködöt, és a 2 napos homokvihart nem. Szerencsére péntekre megjött a jó idõ és a csapatok a pályára tódultak. Ezen a napon Kimi Raikkönen volt a leggyorsabb az F60-nal, és összességében jónak ítélte az autóját.
"A pálya nagyon csúszós volt a homok miatt a reggel folyamán, de aztán sokat javult a burkolat állapota, így eredményes programot hajtottunk végre az utolsó tesztnapon" - mondta a Ferrari pilótája.
16 éve | Futó Bence | 0 hozzászólás
Utcai Forma-1-et szeretne rendezni Róma 2011-től. Ha sikerül megszervezni, Olaszország ismét két nagydíjjal büszkélkedhet.
A bahreini teszten csak két órát körözhettek a pilóták. A tesztelést az időjárás lehetetlenítette el.
16 éve | Tóth Tibor | 0 hozzászólás
A lábtörésébõl éppen felgyógyuló Mark Webber és Sebastian Vettel leplezte le a Red Bull Racing autóját, igencsak visszafogott körülmények közt a jerezi tesztpályán. Többször hangzott el az utóbbi idõkben, hogy az RB5 kódjelû masina valami nagy meglepetésként fog hatni, de láthatóan egyáltalán nem üt el az átlagtól. Adrian Newey, az istálló legendás fõmérnöke keze nyomát viselõ versenygép sajátossága, hogy kifejezetten vékonykának hat, fõleg a magas és vékony orrával.
Egy brit netes oldalon lebonyolított szavazás szerint a tengerparton futó monacói forma1-es pálya nyerte el a világ legszebb sportlétesítménye címet.
Második a barcelonai Camp Nou Stadion, harmadik a pekingi Olimpiai stadion lett.
A monacoi Circuit de Monaco pályát 1929-ben építették. A pálya 3,340 km hosszú, Monaco 2 négyzetkilométeres területének majdnem egészét bejárja a pálya.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás