Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Monacói Nagydíjat követően a szakértők és a csapatok jogi szakemberei
arról vitatkoztak, hogy Michael Schumacher Fernando Alonso elleni
előzési manővere szabályokba ütközik-e vagy sem. Míg a Mercedes nem volt
biztos abban, hogy szabálysértés történt, a Ferrari ragaszkodott ahhoz,
hogy megbüntessék a stuttgarti gyártót.
A szabálykönyv tanulmányozásával sem lehetett egyértelmű választ kapni
arra a kérdésre, hogy kinek van igaza. A büntetés mellett érvelők a
szabályzat 40.13-as pontjára hivatkoznak, amely kimondja, hogy
amennyiben a biztonsági autó az utolsó körben is a pályán tartózkodik,
tilos az előzés. A Mercedes tábor ugyanakkor 40.11-es cikkelyre
hivatkozik, amely zöld jelzés esetén lehetővé teszi az előzést az
úgynevezett biztonsági autós vonal után.
A versenybíróság az ellentmondások ellenére is 20 másodperces büntetést
szabott ki Schumacherre, amely ellen a Mercedes fellebbezhetett volna, a
sport érdekében azonban lemondtak ezen jogukról.
Az FIA a nagy vihart kavaró eset miatt úgy döntött, hogy pontosít az
előírásain. "A Monacói Nagydíjon felmerült problémák azt bizonyítják,
hogy a szabályzat nem tiltja meg egyértelműen az előzést a biztonsági
autó mögött. Emiatt szükségét látjuk a szabályzat pontosításának, és
egyértelművé kell tenni, hogy amennyiben a biztonsági autó az utolsó
körben a pályán tartózkodik, a résztvevőknek sorba kell rendeződniük a
célvonalon való áthaladáshoz. Továbbá egyértelmű (zászló) jelzéseket
kell adni a versenyzőknek és a csapatoknak. A módosítások hozzájárulnak
ahhoz, hogy a jövőben elkerüljük a monacói esethez hasonló problémákat."
– közölte a szövetség.
A Sport Munkacsoport egy szabálymódosítási javaslatot nyújt be a
Formula-1-es Bizottságnak, amelyekről a Motorsport Világtanács a június
23-án esedékes genfi ülésén fog szavazni.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!