Forma1: Magyar tehetség útban a Forma-1 felé!

Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 5885 fő
  • Képek - 1441 db
  • Videók - 398 db
  • Blogbejegyzések - 407 db
  • Fórumtémák - 24 db
  • Linkek - 402 db

Üdvözlettel,

Forma1 Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 5885 fő
  • Képek - 1441 db
  • Videók - 398 db
  • Blogbejegyzések - 407 db
  • Fórumtémák - 24 db
  • Linkek - 402 db

Üdvözlettel,

Forma1 Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 5885 fő
  • Képek - 1441 db
  • Videók - 398 db
  • Blogbejegyzések - 407 db
  • Fórumtémák - 24 db
  • Linkek - 402 db

Üdvözlettel,

Forma1 Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 5885 fő
  • Képek - 1441 db
  • Videók - 398 db
  • Blogbejegyzések - 407 db
  • Fórumtémák - 24 db
  • Linkek - 402 db

Üdvözlettel,

Forma1 Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Mivel kiválóan ismeri a snettertoni pályát Kiss Pál Tamás, a HELL Racing Team versenyzője abban reménykedett, hogy a Brit Formula Renault sorozat újabb állomásán sikerül ismét dobogóra állnia. Sőt, azt sem tartotta elképzelhetetlennek, hogy végre megszerzi idei első pole pozícióját. Végül egyik vágya sem vált valóra, hisz szombaton a 3. és a 6. legjobb időt autózta, míg a vasárnapi két futamon egy 4. és egy 7. helyet sikerült megszereznie, amivel az előnye hét egységre csökkent az összetett pontversenyben. Az ifjú tehetség szerint sikerült kihoznia a maximumot az autójából, ám Renaultjának nem volt meg az alapsebessége ahhoz, hogy harcba szálljon a győzelemért.

- Még mindig hiányzik az idei első pole pozíció, valamint az egy versenyen belül futott leggyorsabb kör a neved mellől. Pedig éppen te mondtad, a snettertoni ringen szinte alig lehet előzni, így nagyon fontos lett volna a jó rajthely megszerzése. Megint technikai gond hátráltatott?

Kiss Pál Tamás: -
Már kezd számomra is egy kicsit bosszantóvá válni, hogy sosem jön össze az edzéselsőség. A két szombati időmérőn alig volt különbség az autók között, ám azt végig éreztem, hogy nem volt meg az alapsebességem. Ezzel együtt az első kvalifikációs tréningen harmadik lettem, míg délután a hatodik leggyorsabb kört teljesítettem. Más pályákon ez nem lett volna még döntő, ám itt, ahol alig lehet előzni, már előre vetítette, csak hatalmas szerencsének köszönhetően nyerhetek.

Kiss Pál Tamás

Kiss Pál Tamás

Forrás: Hell Racing Team

- Mindkét futamon egy-egy helyet vesztettél a rajtpozíciódhoz képest. Mi volt a visszaesések oka?

Kiss Pál Tamás: -
Csak saját magamat okolhatom ezekért a visszaesésekért. Az első futamon simán eljöttem harmadikként, és úgy nézett ki, meglesz a dobogó, de elkövettem egy hibát. Leért a kocsim alja, aminek köszönhetően majdnem elszálltam a pályáról. Még most sem tudom, hogy sikerült visszakapaszkodnom, ám így is veszítettem egy pozíciót, ráadásul éppen a csapattársammal szemben. Ha azt nézem, mit úsztam meg, még örülnöm is kéne, hogy negyedik lettem. A második futamon egyszerűen lerajtolt a csapattársam, ám szorosan a nyomában voltam. Számtalanszor megpróbáltam visszaelőzni, ám ő keményen, mindamellett sportszerűen kivédte a támadásaimat. Aztán 2-3 körrel a vége előtt megint próbálkoztam, és ennek az lett a vége, hogy ő a búzamezőn kötött ki, én pedig lecsúsztam az ívről. Mire visszajöttem, már elment mellettem a másik csapattársam, és hiába nyomtam ettől kezdve, ahogy csak tudtam, a célig nem tudtam elé kerülni. Így elmondhatom, hogy mindkét versenyen végül a csapattársaim miatt szorultam hátrébb egy-egy pozícióval a rajthelyemhez képest.

- Ezek szerint az istállódat nem lehet csapatutasítással megvádolni. Végül a 4. és a 7. helyed elég volt az összetettbeli elsőséged megtartásához?

Kiss Pál Tamás: -
Igen. Igaz, a 19 pontból mindössze hét egység maradt meg az előnyömből, de még mindig én vezetem a bajnokságot.

- Két hét múlva viszont jön az egyik kedvenc pályád, Silverstone, ahol akár vissza is vághatsz legyőzőidnek…

Kiss Pál Tamás: -
Így van, hiszen a silverstone-i ring nekem is és az autómnak is fekszik, ráadásul még az is kedvezhet nekem, hogy most három futamot teljesítünk majd. Amikor idén itt teszteltünk, másfél tizedet adtam a többieknek, így bízom benne, hogy végre visszatalálok a dobogóra!

Címkék:

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu