Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Mivel kiválóan ismeri a snettertoni pályát Kiss Pál Tamás, a HELL Racing
Team versenyzője abban reménykedett, hogy a Brit Formula Renault
sorozat újabb állomásán sikerül ismét dobogóra állnia. Sőt, azt sem
tartotta elképzelhetetlennek, hogy végre megszerzi idei első pole
pozícióját. Végül egyik vágya sem vált valóra, hisz szombaton a 3. és a
6. legjobb időt autózta, míg a vasárnapi két futamon egy 4. és egy 7.
helyet sikerült megszereznie, amivel az előnye hét egységre csökkent az
összetett pontversenyben. Az ifjú tehetség szerint sikerült kihoznia a
maximumot az autójából, ám Renaultjának nem volt meg az alapsebessége
ahhoz, hogy harcba szálljon a győzelemért.
- Még mindig
hiányzik az idei első pole pozíció, valamint az egy versenyen belül
futott leggyorsabb kör a neved mellől. Pedig éppen te mondtad, a
snettertoni ringen szinte alig lehet előzni, így nagyon fontos lett
volna a jó rajthely megszerzése. Megint technikai gond hátráltatott?
Kiss Pál Tamás: -
Már kezd számomra is egy kicsit bosszantóvá válni, hogy sosem jön össze
az edzéselsőség. A két szombati időmérőn alig volt különbség az autók
között, ám azt végig éreztem, hogy nem volt meg az alapsebességem. Ezzel
együtt az első kvalifikációs tréningen harmadik lettem, míg délután a
hatodik leggyorsabb kört teljesítettem. Más pályákon ez nem lett volna
még döntő, ám itt, ahol alig lehet előzni, már előre vetítette, csak
hatalmas szerencsének köszönhetően nyerhetek.
|
Kiss Pál Tamás |
Forrás: Hell Racing Team |
Kiss Pál Tamás: -
Csak saját magamat okolhatom ezekért a visszaesésekért. Az első futamon
simán eljöttem harmadikként, és úgy nézett ki, meglesz a dobogó, de
elkövettem egy hibát. Leért a kocsim alja, aminek köszönhetően majdnem
elszálltam a pályáról. Még most sem tudom, hogy sikerült
visszakapaszkodnom, ám így is veszítettem egy pozíciót, ráadásul éppen a
csapattársammal szemben. Ha azt nézem, mit úsztam meg, még örülnöm is
kéne, hogy negyedik lettem. A második futamon egyszerűen lerajtolt a
csapattársam, ám szorosan a nyomában voltam. Számtalanszor megpróbáltam
visszaelőzni, ám ő keményen, mindamellett sportszerűen kivédte a
támadásaimat. Aztán 2-3 körrel a vége előtt megint próbálkoztam, és
ennek az lett a vége, hogy ő a búzamezőn kötött ki, én pedig lecsúsztam
az ívről. Mire visszajöttem, már elment mellettem a másik csapattársam,
és hiába nyomtam ettől kezdve, ahogy csak tudtam, a célig nem tudtam elé
kerülni. Így elmondhatom, hogy mindkét versenyen végül a csapattársaim
miatt szorultam hátrébb egy-egy pozícióval a rajthelyemhez képest.
-
Ezek szerint az istállódat nem lehet csapatutasítással megvádolni.
Végül a 4. és a 7. helyed elég volt az összetettbeli elsőséged
megtartásához?
Kiss Pál Tamás: - Igen. Igaz, a 19 pontból mindössze hét egység maradt meg az előnyömből, de még mindig én vezetem a bajnokságot.
- Két hét múlva viszont jön az egyik kedvenc pályád, Silverstone, ahol akár vissza is vághatsz legyőzőidnek…
Kiss Pál Tamás: -
Így van, hiszen a silverstone-i ring nekem is és az autómnak is
fekszik, ráadásul még az is kedvezhet nekem, hogy most három futamot
teljesítünk majd. Amikor idén itt teszteltünk, másfél tizedet adtam a
többieknek, így bízom benne, hogy végre visszatalálok a dobogóra!
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!