Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Az élcsapatok felállásában nem lesz változás a 2011-es szezonban, ezért
jelenleg a Renault és a Sauber ülése a legkeresettebb. A különböző
lapértesülések szerint Timo Glock és Adrian Sutil a legesélyesebb arra,
hogy a francia gyártó leszerződtesse, de egyes források szerint az sem
kizárt, hogy Heikki Kovalainen és Vitaly Petrov helyet cserélnek, amiért
a Lotus Renault motort kap cserébe.
Az érintettek egyelőre nem foglalkoznak a híresztelésekkel, és arra
törekednek, hogy jó szerepléssel felhívják magukra a csapatvezetők
figyelmét. "Nyitva kell tartani a szemünket. Egyelőre nem tudom, hogy
milyen esélyem van a Renault-nál, mivel nem folytatunk konkrét
tárgyalásokat." – jelentette ki Glock az ITV-nek adott interjúban.
A német versenyző szerződése csak a jövő év végén járna le a Virginnél, a
csapat technikai vezetője, Nick Wirth azonban nem akarja megnehezíteni a
dolgát. "Nem fogunk köveket görgetni Timo útjába, ha lehetőséget kap
arra, hogy máshol versenyezzen, el fogjuk engedni." – idézi a Motorsport
Aktuell a szakembert.
Glock korábbi csapattársa, Jarno Trulli biztos abban, hogy jövőre is a
Lotus csapatot fogja erősíteni. "Ez egy nagyon kemény év a számunkra, de
nagy motivációt jelent, hogy 2011-ben jóra fordulhatnak a dolgok. Nem
szeretnék sokáig sereghajtó lenni, és azért választottam a Lotust, mert
hosszú távú terveink vannak. Azzal mindenki tisztában volt, hogy az első
év nehéz lesz, ezért fontos a türelem."
A Hispania Racing pilótája, Bruno Senna egyelőre nem akar részletekbe
bocsátkozni arról, hogy van-e szerződése a jövő szezonra, és elmondta,
hogy minden nézőpont kérdése. "Per pillanat csak annyit mondhatok, hogy
szeretnék maradni a Formula-1-ben és lehetőség szerint egy versenyképes
autót szeretnék vezetni."
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!