Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A McLaren volt az utolsó a top-csapatok közül, mely bemutatta, és
pályára küldte az autóját. A riválisok tartottak attól, hogy a rendkívül
radikálisnak beharangozott gép nagy előnyre tesz majd szert, ám
egyelőre úgy tűnik, hogy nincs miért aggódniuk.
Az MP4-26 sebessége egyelőre nem kielégítő és ami még ennél is aggasztóbb lehet a csapat számára, az a megbízhatóság.
Lewis Hamilton
Nyilvánvaló
az, hogy több kilométert szerettünk volna megtenni a pályán az eddig
lezajlott téli teszteken, de most ezzel kell dolgoznunk. Egyelőre nem
tartunk ott, ahol lenni szeretnénk. A célunk az volt, hogy 1-2 héttel
többet dolgozzunk az autón, de végül nem a mi kezünkre játszottak a
kártyák.
Hogy őszinte legyek, kicsit olyan a helyzet, mint
2009-ben. A 2009-es autónk egyszerűen borzalmas volt. Egyszerűen semmi
nem működött és nagyon sokat szenvedtünk vele. A leszorító erő volt a
legnagyobb probléma, ami miatt rengeteg időt vesztettünk a kanyarokban.
Most valamivel jobb a helyzet ezen a téren, de nem sokkal. Kissé
gyengének érzem, de remélhetőleg több leszorító erővel fogunk
rendelkezni a szezonban.
Jenson Button
Nagyon
izgatott voltam, amikor beültem az új autó volánja mögé, de semmi
különlegeset nem éreztem. Egyszerűen nem volt az a boldog érzés bennem.
Ennek több oka is van, többek között az új gumik is ide sorolhatóak.
A
megbízhatósággal problémáink akadtak, de dolgozunk ezen. Bízunk abban,
hogy az utolsó teszten Barcelonában több kilométert tehetünk meg és
nagyobb sebességet diktálunk majd.
Az igazsághoz
hozzátartozik az is, hogy volt néhány bíztató jel az autót illetően és
még mindig nehéz megjósolni az erősorrendet. Az első versenyig várnunk
kell.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!