Forma1: Erősorrend 4 verseny után.

Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 5885 fő
  • Képek - 1441 db
  • Videók - 398 db
  • Blogbejegyzések - 407 db
  • Fórumtémák - 24 db
  • Linkek - 402 db

Üdvözlettel,

Forma1 Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 5885 fő
  • Képek - 1441 db
  • Videók - 398 db
  • Blogbejegyzések - 407 db
  • Fórumtémák - 24 db
  • Linkek - 402 db

Üdvözlettel,

Forma1 Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 5885 fő
  • Képek - 1441 db
  • Videók - 398 db
  • Blogbejegyzések - 407 db
  • Fórumtémák - 24 db
  • Linkek - 402 db

Üdvözlettel,

Forma1 Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 5885 fő
  • Képek - 1441 db
  • Videók - 398 db
  • Blogbejegyzések - 407 db
  • Fórumtémák - 24 db
  • Linkek - 402 db

Üdvözlettel,

Forma1 Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Erősorrend 4 verseny után.

14 éve | [Törölt felhasználó] | 4 hozzászólás

Az első négy forduló után már kezdenek kirajzolódni az erőviszonyok a Forma-1-ben, bár több futamon is esett az eső, ami kissé elhomályosíthatja a képet.

A Red Bull Racing elsőségét azonban senki sem vonja kétségbe, ugyanakkor a bikák mögé sorolt McLaren-Mercedes már két futamgyőzelemnél tart.

A következő futamot már Európában, Spanyolországban rendezik, és a csapatok jelentős fejlesztésekkel készülnek, melyek ha nem is alakítják át jelentősen az eddig kialakult sorrendet, de még jobban összetömöríthetik a mezőnyt, ami a nézők számára mindenképpen örömteli.

Lássuk, hogyan fest  a  Forma-1-es erősorrendje a 4. forduló után!


1. (1.) Red Bull Racing
PONT: 73; GYŐZELEM: 1; POLE: 4; VB-HELYEZÉS: 3.

Normál körülmények közt, száraz pályán továbbra is a Red Bull Racing autója a leggyorsabb, a rivális csapatok is mind azon fáradoznak, hogy valahogyan közelebb férkőzzenek Vettelékhez. Az első négy futamból a vörös bikák azonban csak egyet tudtak megnyerni: az első két fordulóban műszaki problémájuk volt, a maláj győzelem után Kínában pedig az eső nem ízlett nekik, pedig szombaton Vettel és Webber kibérelte az első rajtsort. Az európai szezonrajton Barcelonában az összes csapat új fejlesztéseket vet be, de meglepő lenne, ha két hét múlva az eddigiekhez hasonlóan nem a Red Bullok lennének az üldözöttek.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. (3.) McLaren-Mercedes
PONT: 109; GYŐZELEM: 2; POLE: 0; VB-HELYEZÉS: 1.

Kissé talán meglepő, hogy idén elsőként a McLaren tudott duplázni, vagyis két futamgyőzelmet szerezni, de a wokingiak is tisztában vannak vele, hogy ehhez a szerencsére is szükségük volt. Mindkét siker Jenson Button nevéhez fűződik, tehát a címvédő egyelőre alaposan rácáfolt azokra is, akik attól féltették, hogy majd Lewis Hamilton árnyékában fog senyvedni. A McLaren a kínai szabadedzéseken remekelt, de az időmérőn már nem voltak elemükben, így a bajnoki címért küzdő csapat elsősorban kvalifikációs teljesítmény feljavításában látja a siker kulcsát.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3. (2.) Ferrari
PONT: 90; GYŐZELEM: 1; POLE: 0; VB-HELYEZÉS: 2.

A Ferrari továbbra is nagyjából egy szinten van a McLarennel, egy apró lépéssel a Red Bull mögött. Massa és a csapat is vezetett a pontversenyben a kínai forduló előtt, ami végül nem az ő elképzeléseiknek megfelelően alakult. Alonso a malajziai motorproblémája után Sanghajban a harmadik helyre kvalifikálta magát, a helyenként esős versenyen azonban ő is elveszett a mezőnyben, de végül felkapaszkodott a negyedik helyre, ugyanakkor kis híján házi belháborút szított, de szerencséjére Massa nemes egyszerűséggel túllépett azon, hogy a bokszutca bejáratában a fűre kellett menekülnie a spanyol elől. A versenytempóval a Ferrarinál sincs gond, ha a fejlesztési csomagnak köszönhetően egy körön is gyorsulni tudnak, akkor ők is közelebb léphetnek a Red Bullhoz.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4. (4.) Mercedes GP
PONT: 60; GYŐZELEM: 0; POLE: 0; VB-HELYEZÉS: 4.

A felzárkózás a célja a Mercedes GP-nek is, igaz, nekik nagyobb a lemaradásuk, mint a Ferrarinak és a McLarennek. Az év elején talán a legtöbben azt várták, hogy a gyengébb autóból majd Michael Schumacher fog mindent kipréselni, de egyelőre csapattársa, Nico Rosberg vette vállára az istállót. A fiatal német a legutóbbi két versenyen egyaránt harmadik lett, összetettben pedig az előkelő második helyen állomásozik. Kínában körökön keresztül az élen állt, de végül a két a McLaren mögé szorult. Schumacher gumijai nagyon hamar elkoptak, Sanghajban a hajrában tehetetlen volt az őt támadókkal szemben. Az egész mezőnyt figyelembe véve azonban talán a Mercedes készül a spanyol futamra a legradikálisabb újításokkal (a jobb súlyelosztás érdekében növelik az autó tengelytávját is), amik jelentős formajavulással kecsegtetnek. Ha pedig a három évet kihagyó Schumacher is megbarátkozik az autóval, akkor a Mercedes valóban az egyik legütősebb csapat lehet a folytatásban.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5. (5.) Renault
PONT: 46; GYŐZELEM: 0; POLE: 0; VB-HELYEZÉS: 5.

Kétség nem férhet hozzá, hogy a négy nagyot üldöző bolyt a Renault vezeti. A franciák versenyautója technikailag még nincs a négyek szintjén, de eddig remek húzásaiknak köszönhetően többször az élbolyban zártak. Robert Kubica hétről hétre megcsillogtatja kiváló képességeit, így nem is csoda, ha időről időre ferraris pletykákat kell cáfolnia. Kínában Vitalij Petrov is megvillant, bizonyítva, hogy nem csak orosz szponzorai miatt került be a sorozatba, többször is előzésre vállalkozott, és akcióit rendre siker koronázta. A Renault az éllovas négyesbe talán műszakilag nem fognak tudni felzárkózni, de a második vonal uralásáért is keményen meg kell majd dolgozniuk.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6. (6.) Force India
PONT: 18; GYŐZELEM: 0; POLE: 0; VB-HELYEZÉS: 6.

Hogy a Renault ne kényelmesedjen el, arról például a Force India gondoskodhat, amely eddig kissé elmarad a várakozásoktól, de a potenciál mindenképpen ott van Vijay Mallya csaptában. Vitantonio Liuzzi és Adrian Sutil eddig három pontszerző helyet tud felmutatni, de ennél sokkal több van a csapatban. Sutil rendre bekerül a legjobb tízbe a kvalifikációkon, de a futamokon eddig nem tudott mindent kihozni a kecsegtető rajthelyezésekből.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

7. (8.) Toro Rosso
PONT: 2; GYŐZELEM: 0; POLE: 0; VB-HELYEZÉS: 8.

A Toro Rosso a középmezőny második feléhez tartozik, ahol egyelőre szerintünk megelőzik a Williamset és a Saubert is, elsősorban Alguersuari kínai teljesítménye miatt. A szemtelenül fiatal spanyol (hetekkel ezelőtt töltötte be a húszat) Sanghajban látványosan autózott, de a hajrára elfogytak a gumijai és egy felesleges bokszlátogatás (első szárnyat kellett cserélnie, mert érintette az egyik lekörözendő társát) miatt végül kiszorult a pontszerzők közül. Sébastien Buemi már az első körben kiesett (Liuzzi ütötte ki), a svájci pilóta idei első pontjait hajszolja még. Az olasz kiscsapatnak figyelnie kell az egyelőre mögöttük lévő Williamsre és Sauberre is, hiszen őket mindenképpen maguk mögött kell tartaniuk, ha időnként pontokat akarnak elcsípni.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

8. (7.) Williams
PONT: 6; GYŐZELEM: 0; POLE: 0; VB-HELYEZÉS: 7.

A Williams is a vártnál szürkébben kezdte a szezont, de a rutinos Rubens Barrichello nem aggódik, hisz a csapatban, amelyben szerinte megvan az előrelépés lehetősége. Persze mit is mondhatna mást, de higgyünk neki, az viszont biztosra vehető, hogy a középmezőnyből nem lesznek képesek kitörni - idén sem. A csapathoz hasonlóan az újonc Nico Hülkenberg is gyengébben teljesít a vártnál (a kettő közt nyilvánvalóan van némi összefüggés), persze a fiatal németet négy futam után még korai lenne leírni, csakúgy, mint a csapatot.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

9. BMW Sauber
PONT: 0; GYŐZELEM: 0; POLE: 0; VB-HELYEZÉS: 9.

Az idény eddigi legnagyobb negatív meglepetését a Sauber szolgáltatja, amelytől a téli tesztek után mindenki azt várta, hogy majd ott lohol az éllovasok nyakán. Egyelőre az sem derült ki, hogy az autó mennyire kíméli a gumikat (e tekintetben a felkészülési időszak legjobbjai voltak), mivel gyakoriak a megbízhatósági problémák, Kobajasit Kínában pedig Liuzzi már az első körben likvidálta. A legutóbbi két futamon a csapat négy kieséséből három a Ferrari motorok számlájára írható, de az olaszok állítják, nem az ő egységeikkel van a probléma. A svájci csapatnak sürgősen ki kell valamit találnia, ha nem akar még jobban felsülni.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

10. (10.) Lotus
PONT: 0; GYŐZELEM: 0; POLE: 0; VB-HELYEZÉS: 10.

Heikki Kovalainen másodpercekben mérhető javulást vár a Lotus legújabb fejlesztéseitől, ami azt jelentené, hogy a maláj csapat ellépne a másik két újonctól, melyeket így is maguk mögött tudhatnak, gyorsaság és általában megbízhatóság terén is jobbak, mint a Virgin és a Hispania. A középmezőny végén kullogók szintén nagyot lépnének előre, így az már nagy szó lenne, ha közülük is elkapnának valakit Trulliék, de a sorozatban idén bemutatkozók közül egyértelműen ők a legéletképesebbek.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

11. (11.) Virgin Racing
PONT: 0; GYŐZELEM: 0; POLE: 0; VB-HELYEZÉS: 12.

A megbízhatósággal továbbra is alapvető problémái vannak a Virgin Racingnek. Timo Glock és Lucas di Grassi versenyautójának sebessége ugyan vetekszik a Lotusokéval, de mivel a célig ritkán jutnak el, ebből sokat nem profitálhatnak. Ha ezen nem változtatnak néhány versenyhétvége alatt, akkor bizony még lejjebb csúsznak a listán.




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

12. (12.) Hispania Racing
PONT: 0; GYŐZELEM: 0; POLE: 0; VB-HELYEZÉS: 11.

A Hispania Racing ugyanis egyre megbízhatóbb, és bár a spanyolok még mindig jócskán lassabbak, mint a Virgin és a Lotus, de ha ezen a téren előre tudnak lépni, akkor az újonc csapatok közt is látványos csaták alakulhatnak ki. Karun Chandhok és Bruno Senna Kínában is célba ért, a megbízhatósággal tehát vélhetően már egyre kevesebb gondjuk lesz, a karosszériát viszont a Dallarának fel kell turbóznia, különben a spanyoloknak esélyük sem lesz az előrelépésre.

Címkék:

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Okolitsny Miklós üzente 14 éve

A Lotus régen nagyon menő cspat volt, jó lenne öket újra az élmezőnyben látni. A Dallara régebben szintén menő csapat volt. Örülök, hogy újra az F1-ben vannak.

Válasz

dora istvan üzente 14 éve

F1.Vizsgálat indulhat a Ferrari ellen értesült aTimes.Az Europai Bizottság szerint az autón lévö vonalkód dohányreklámnak minösül.sziasztok.

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 14 éve

Csaqk egy kérdés tisztázását várom , de nagyon : ennek a szintelen , szagtalan , sótlan , közepes képességű "világbajnoknak " meddig tart a tavalyi futamoktól kezdődő mázlista szériája ?? Aki valamennyire is gyakorlott szemmel nézi ezt az ürgét , látnia kell Alonsohoz ,de még az általam nem kedvelt Hamiltonhoz sem hasonlítható , nem hogy még a régi Sumihoz amint tavaly szerencsemámorában egyszer ezt a hülyeséget merészelte mondani !

Válasz

Halter Gabriella üzente 14 éve

Szerintem igen erös futamra lehet számítani

Válasz

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu