Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
1962-ben építették a Honda tesztpályájának. Tervezője a holland John "Hans" Hugenholtz volt. Mellé vidámparkot is építettek Motopia Park éven a Honda gyár dolgozóinak és családjainak. 1987 óta itt tartják a Formula–1 Japán Nagydíjat, amelyet tradicionálisan a szezonok végén rendezik, így sokszor itt dőlt el a világbajnoki cím sorsa, eddig összesen tízszer. Ezek közül a legsimertebb az 1989-es és 1990-es futam, amikor a két rivális Ayrton Senna és Alain Prost összeütközött. 2002-ben Allan McNish balesete után a 130R kanyar vonalvezetését két kanyarcsúcspontúra változtatták, egy 85 méter és egy 340 méter sugarúra, közelebb hozva a Casio Triangle sikánt, de 2003-ban Daijiro Kato halálos balesetet szenvedett ugyanebben a kanyarban, ezután a MotoGP már nem tért vissza ide. 2007-ben és 2008-ban a Formula–1 Japán Nagydíjat a szuzukai pálya felújítása miatt a Fuji Speedwayen rendezték meg, de 2009-ben Formula–1 visszatért ide.
Az 5,807 km hosszú pálya az egyetlen a Formula–1-ben, melynek nyolcas alakja van, azaz felüljárón visz át a versenyzők útja. Egyike a világ legérdekesebb pályáinak, szinte mindegyik kanyartípus megtalálható rajta: hajtű-, közepesen gyors, gyors kanyar és sikán is van benne. Egy veszélyes balkanyar a hosszú egyenest követő 130R, mely nevét arról kapta, hogy 130 méter sugarú. Egy másik különleges kanyarkombináció az "S" kanyarsorozat mely két bal- és két jobbkanyarból áll.
A pályát három változatban is használják: van a teljes, a keleti, és a nyugati rész. A keleti a célegyenesből, az S kanyarkombinációból és a Dunlop-kanyarból áll, ahonnan újra a célegyenesre lehet jutni. A nyugati a pálya többi része, a célegyenes itt a 130R kanyar előtti egyenesen, a "Crossoveren" van, amelyhez külön boxutca is tartozik.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!