Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Forma1 Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz
Köszöntelek a sebesség szerelmesei között!
Remélem tetszik amit találsz nálunk és szívesen csatlakozol hozzánk!!!A Forma-1 az autósport legfelsőbb kategóriája itt a legjobbak küzdenek egymással!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Forma1 Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát [Törölt felhasználó] indította 15 éve
Bár korábban kiszállt a forma1--ből a Lótusz istálló de most visszatérni készül.
Ismét nézni fogom a futamokat.
Amikor a Schumis korszak beköszöntött a Ferrari csapat hétszer gyalulta tisztára a pályákat.
Unalmas és nézhetetlenné vált az egész.
Szinte steril lett mint Homér Simpson aki atomerőműben dolgozott.
Gyümölcstelen díszfa volt minden futam.
Karácsony fa aminek a csúcsára mindig a Ferrari csillaga került.
Nagyon élveztem azt amikor a Renault csapat végre a nagyok között ismét labdába tudott rúgni.
És ismét kiadtak ennek tiszteletére egy ujj Cliót.
Már ezért is érdemes volt várni.
De a Lotus eddig csak kis sportos autókat alkotott és néhány rali futamon kívül nem igen lehetett róla hallani.
Pedig tradicionális versenyautó építő céggel állunk szemben.
Ismeretes, hogy a Lotus fejlesztései rendre megújítják az autó sportot.
Ötleteik még a legnagyobb autógyárakat is meglepik és kemény versenyre ösztönzik.
Az Elise megjelenése óta aminek az alapjait átvette az Opel és a Mercedes is sok fejlesztést kapott a cégből kikerült autók sora.
Kevesen tudják, hogy a régi Moszkvicsok a Lotus Kortinájának az utánzata volt.
Az Omegák pedig szintén Lotusz formaterv alapján készültek.
A Smart is az Elise alapjait őrzi, mint az Opel Speedsterje.
Aki szereti az autókat az rossz ember nem lehet és aki szereti a jó autókat annak mindig van valami szimpatikus Lotus fejlesztésű kedvence az első tíz helyen.
Azzal együtt, hogy nem ismeretes itthon olyan nagy mértékben ez a kis cég, mint az Alfa Rómeó, még biztos, hogy mindenki találkozott már lótuszos fejlesztésekkel.
Megint hozni fogja a Lotus az ötleteit és azt a jó versenyszellemet ami ujj lendületet fog adni ennek a sportnak is.
Vagy van ellenvetés?
Hozzászólások eddig: 6
[Törölt felhasználó] üzente 15 éve
A Lotus forma egyes újra indítása Igazából Malajzia vállalkozása.
A résztulajdonos Proton és több vállalkozás együttes erejének köszönhetően ez a név visszakerül a pályára.
Az eredeti angol gyár fejlesztőmérnökei még nem mutatták be az autót, de ezzel a titkolózással is csak a rajongók tömegeit és a sport iránt érdeklődők nagy számát nyerik meg ügyük mellé.
Szimpatikus hozzáállás a 2010es versenyekhez.
Meglepiről már gondoskodnak is és az izgalom fokozásához is értenek.
Mindkét szerződtetett pilóta bizonyított más csapatoknál arról, hogy képesek futamot nyerni.
Remélem, Hamilton sokszor meg lesz szorítva korábbi csapattársától.
[Törölt felhasználó] üzente 15 éve
Zoli.
A Smart az Elise formatervei alapján készültek.
Már a smart sem gyártja, mert nem tudták kihozni olcsóbbra, mint az Elizt.
A két képen össze lehet őket hasonlítani.
A Mersedes vásárolta meg a jogokat.
Az eredeti tulajdonod pedig, Mr Chapman azért nem tud tiltakozni, mert jelen pillanatban halott.
A lotus Caltont a Voxhol gyár vásárolta meg és nálunk omega néven vált ismerté.
Ma a GM motorral szerelt autókban vannak Lotus fejlesztések.
Ez a nálunk forgalomba helyezett autók 10% teszi ki.
Fodor Zoltán üzente 15 éve
Sajnos ennek a Lotus-nak vajmi kevés köze van a történelmi Lotus-hoz. A név maradt de többi... Még az eredeti tulaj is tiltakozott az ügy miatt, és elhatárolódott a mostani Lotus nevű csapattól.
A Smarthoz semmi de semmi köze nem volt a Lotusnak. Az Opel Omega nem Lotus formaterv alapján készült, hanem az Omegát tette vadabbá egy tuningkittel a Lotus, de az alap nem tőle származik. A Speedster igen ezzel nem vitatkozom. Illetve semmivel nem vitatkozom! :-)
[Törölt felhasználó] üzente 15 éve
A korábbi f1 futamokon bevezetett Lotus fejlesztések javát a többi versenytárs is rendre átvette.
Sőt volt olyan is, hogy betiltották.
A szabadon mozgó oldalspoylerek, például olyan vákumot csináltak az autók alatt, hogy szinte rászögezték a gépeket az aszfaltra.
Kanyarokban nagyon nagy stabilitást lehetett velük elérni.
Néhány kanyar ezért vakmerőnek tűnő sebességgel volt bevehető.
Veszélyessége viszont abban állt, hogy ha az útra felkerült törmelékek és kövek a spoylert feltolták kanyarodáskor, azonnal megszűnt a vákum hatás és a géptest alá beáramló levegő miatt a centrifugális erő leröpítette az autót a pályáról.
Ma már nem szerelnek fel ilyen spoylereket sehova.
Az aerodinamika más elveit hívják segítségül a stabilitás és a leszorító erő növelésére.
A Ferrari tervezői korábban azzal dicsekedtek, hogy egy alagútban az autójuk bizonyos sebesség felett akár a plafonon fejjel lefelé is haladhatna.
A Toyotások is ezzel dicsekedtek.
Csak eddig nem volt olyan bátor jelentkező aki ezt kipróbálta volna.
Én kipróbálnám!
[Törölt felhasználó] üzente 15 éve
A Forma 1 rajongók klub-ban írtam egy bejegyzést a Lotus eddigi F-1 múltjáról, és a csapat jelenéről,akit érdekel a csapat az ott elég sok infót megtalál róluk összefoglalva.
[Törölt felhasználó] üzente 15 éve
A korábbi autók mind eredményes konstrukciók voltak önmagukban is.
És ami még ez után jön!
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás